درباره سریال

سریال 1923 محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، وسترن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریال 1923 بازیگرانی چون Harrison Ford, Helen Mirren, Marley Shelton, Brandon Sklenar، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال

  • ژانر: درام، وسترن
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: ایالت متحده آمریکا
  • کارگردان: بن ریچاردسون
  • بازیگران: هلن میرن،‌ هریستون فورد، سباستین روشه،‌ دارن مان،‌ میشل رندولف،‌ جیمز بج دیل، مارلی شلتن،‌ برایان گراتی،‌ آمینه نیوز، جولیا شلپفر، براندون اسکلنار، رابرت پاتریک، جروم فلین
  • تهیه‌ کنندگان: تیلور شریدان،‌ جان لینسون، آرت لینسون،‌باب یاری، بن ریچاردسون
  • نویسندگان: تیلور شریدان

علاقه‌مندان جدی و پیگیر دنیای سریال در سال‌های اخیر بارها اسم سریال «یلو استون» را شنیده‌اند. سریالی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و به سرعت جای خود را در بین طرفداران سریال، باز کرد. نویسنده و سازنده این درام وسترن که آن را نئو وسترن نامیده‌اند، «تیلور شریدان» است. این سریال روایتی از زندگی یک مزرعه‌دار بزرگ در ایالت مونتانا است که نقش او را «کوین کاستنر» بازی می‌کند. کسی که یکی از ستارگان بنام هالیود در سال‌های گذشته بود و با این سریال دوباره به دوران شهرت خود بازگشته است.

مزرعه‌ی او کیلومترها وسعت دارد و در میان زمین‌های سرخپوست‌ها واقع شده است. همین همجواری برای او دردسرها و درگیری‌هایی به‌وجود می‌آورد اما او مرد پرنفوذی بین سیاست‌مدران و مدیران ایالت است و از پس مشکلات برمی‌آید اما این تمام ماجرا نیست و کم‌کم سر و کله‌ی دشمنان قدرت‌مند او پیدا می شود. لوک گریمز، کلی ریلی، وس بنتلی و کول هاسر از دیگر بازیگران این سریال هستند.

موفقیت یلو استون، تیلور شرایدن و تیم سازنده را برای گسترش این داستان مجاب کرد و پیش‌درآمدی بر آن ساختند. سریال «1883» در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و داستان زندگی خانواده داتون را روایت می‌کند. این سریال حول ماجرای سفر این خانواده به غرب وحشی و تلاش آن‌ها برای یافتن زمین می‌چرخد. خانواده‌ای که چند نسل بعد آن‌ها در سریال یلو استون نشان داده می‌شود. بازیگران این سریال را سم الیوت،‌ تیم مک‌گرا، فیث هیل و مارک ریسمان تشکیل می‌دهند.

این گروه پس از تجارب موفق سریال یلواستون و 1883 دوباره سراغ سرگذشت این خانواده رفته‌اند. «1923» دنباله‌ای بر سریال 1883 و پیش درآمدی بر یلو استون است. برای دیدن این سریال وسترن و دنبال کردن سرگذشت این خانواده و دانلود رایگان سریال 1923 با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

 

خلاصه داستان سریال 1923

داستان این سریال نیز روایت دیگری از سرگذشت خانواده داتون‌ در سال ۱۹۲۳ است. این زمان دوره حساسی در تاریخ آمریکاست. غرب وحشی در حال گسترش است، قانون منع مصرف و خرید و فروش الکل اجرا می‌شود و دوران رکود بزرگ آغاز شده است. این رکود اقتصادی از یک دهه پیش در مونتانا خودش را نشان داده است. در این سریال شاهد رویارویی این خانواده با این مشکلات و معضلات هستیم. برای دیدن چالش‌های این افراد و دانلود رایگان سریال 1923 با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی بروید.

 

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران سریال 1923

«هلن میرن» بازیگر ۷۷ ساله بریتانیایی در سریال 1923 نقش کارا داتون را بازی می‌کند. هلن میرن برنده همه افتخاراتی شده است که یک بازیگر می‌تواند کسب کند. او در سال ۱۹۸۴ برای بازی در درام رمانتیک کال (Cal) به نویسندگی و کارگردانی «پت اوکانر» و در سال 1995 برای بازی در درام زندگی‌نامه‌ای «جنون شاه جرج» به کارگردانی «نیکلاس هایتنر» و نویسندگی «آلن بنت» برنده جایزه اول بازیگری زن در جشنواره کن شد.

علاوه بر او نایجل هاثورن، ایان هولم و آماندا داناهو نیز در جنون شاه جرج حضور دارند. این همان دوره‌ای است که برای اولین ‌بار فیلمی از ایران (بادکنک سفید) یکی از جوایز جشنواره کن را برنده شد. او اسکار نقش مکمل زن را نیز برای بازی در این فیلم برنده شد.

درام تاریخی «ملکه» به نویسندگی «پیتر مورگان» و کارگردانی «استیون فریزر» برای او جایزه بازیگری جشنواره ونیز را در سال ۲۰۰۶ به همراه داشت. این فیلم  داستانی تخیلی است که به ماجراهای پس از مرگ پرنسس دایانا می‌پردازد. مایکل شین، جیمز کرامول و هلن مک‌کروری دیگر بازیگران این فیلم سینمایی‌اند. هل میرن برای ایفای این نقش نیز موفق به کسب جایزه اسکار نقش اول و جایزه گلدن‌گلوب نیز شد.

برای دیدن بازی هلن میرن در سریال 1923 و دانلود رایگان سریال 1923 با دوبله اختصاصی از وبسایت ۲۴مووی استفاده کنید.

«هریسون فورد» بازیگر ۸۰ ساله آمریکایی نقش جاکوب داتون را بازی می‌کند. این بازیگر مشهور و پرسابقه در حالی که یکی از پرفروش‌ترین بازیگران هالیوود بشمار می‌رود، اقبال چندانی در جشنواره‌های سینمایی نداشته اما توانسته برنده جایزه یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا و جایزه گلدن گلوب سیسیل ب دومیل شود. او بازیگری چند وجهی است که سابقه حضور موفق در ژانرهای مختلف سینمایی را دارد.

آغاز شهرت او مقارن است با بازی در نقش «هان سولو» در فیلم «جنگ ستارگان: امیدی تازه»، اولین فیلم از سری «جنگ ستارگان». این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «جرج لوکاس» در سال ۱۹۷۷ساخته شده و حضور در این فیلم و دنباله‌هایش برای او شهرتی جهانی به همراه آورد. بازی در نقش «ایندیانا جونز» در این مجموعه سینمایی نیز از کارهای موفق او در دهه ۸۰ است. این مجموعه حاصل همکاری «استیون اسپیلبرگ» و جرج لوکاس است. ایندیانا جونز، ‌این باستان‌شناس جسور و ماجراجو یکی از معروف‌ترین کاراکترهای سینمایی و دومین شخصیت سینمایی تمامی دوران به انتخاب بنیاد ملی فیلم آمریکا است.

حضور هریسون فورد در فیلم‌های علمی تخیلی «بلید رانر» در نقش «ریک دکارد» از دیگر آثار مشهور اوست. نئونوآر پادآرمان‌شهری و علمی تخیلی بلید رانر یکی از اولین‌ها در این ژانر و به کارگردانی «ریدلی اسکات» است. این فیلم اقتباسی از رمان «آیا آدم مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» به نویسندگی «فلیپ کی دیک» است. برای دیدن جدیدترین حضور او در صفحه تلویزیون و دانلود رایگان سریال 1923 با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

«جروم فلین» بازیگر ۵۹ ساله و خواننده انگلیسی در سریال 1923 نقش بنر کریتون را ایفا می‌کند. او را بیشتر بخاطر حضور در سریال «بازی تاج و تخت» به یاد می‌آوریم. او  در این پروژه‌ی بلندپروازانه‌ اچ بی او نقش برن را بر عهده داشت. جروم فلین که عمده شهرت و فعالیت‌هایش را از دنیای سریال به دست آورده، در قسمت «خفه شو و برقص» از سریال پرطرفدار و غافلگیرکننده «بلک میرر» یا آینه سیاه نیز بازی کرده است.

او برای بازی در سریال «خیابان ریپر» برنده بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۳ شده است. «دوستدار تو، ونسان» و «جان ویک: بخش ۳ پارابلوم» از دیگر آثار مشهور اوست.

 

زمان پخش سریال  1923

۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ سریال 1923 به صورت سراسری پخش خواهد. برای مشاهده و دانلود رایگان سریال 1923 با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

 

دانلود رایگان جدیدترین سریال‌های خارجی با دوبله اختصاصی

فیلم های مشابه

یک دیدگاه

    کیمیا دسامبر 19, 2022

    من خوشم اومد، به نظرم ارزش دیدن داره

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *