درباره فیلم

فیلم The Pale Blue Eye محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، ترسناک ، معمایی می‌باشد و به Scott Cooper کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم چشم آبی رنگ پریده بازیگرانی چون Charlotte Gainsbourg, Christian Bale, Gillian Anderson, Harry Melling, Lucy Boynton, Robert Duvall, Timothy Spall, Toby Jones, Simon McBurney, Fred Hechinger, Harry Lawtey, Matt Helm, Gideon Glick، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

• ژانر: معمایی، مهیج، جنایی
• سال انتشار: 2023
• زبان: انگلیسی
• محصول کشور: آمریکا
• کارگردان: اِسکات کوپِر
• بازیگران: کریستین بِیل، هَری مِلینگ، گیلیان اَندِرسون، لوسی بوینتون، توبی جونز، تیموتی اِسپال
• تهیه کنندگان: کریستین بِیل، اِسکات کوپِر، جاش لِشِر، تایلِر تامپسون
• نویسندگان: اِسکات کوپر
فیلم «چشم آبی روشن» با نام اختصاصی «The Pale Blue Eye» محصول پرستاره و رازآلود شبکه معروف و مشهور نتفلیکس است که توسط کارگردانی جوان و خلاق به نام «اسکات کوپِر» ساخته شده است. اِسکات کوپر که سابقه کارگردانی فیلم‌های جذابی همچون «متخاصمان» (Hostiles)، «انتلرز» (Antlers) و «توده‌ی سیاه» (Black Mass) را در کارنامه خود دارد، بازهم به سراغ ساخت فیلمی معمایی و مهیج و رمزآلود رفته و علاوه بر کارگردانی آن، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز برعهده گرفته است. فیلم The Pale Blue Eye دارای بازیگران مشهوری از جمله «هَری مِلینگ» و «گیلیان اَندِرسون» است که به ترتیب در پروژه‌های «گامبی ملکه» (The Queen’s Gambit) و «تاج» (The Crown) به هنرنمایی پرداخته‌اند. فیلم The Pale Blue Eye با اکران محدودی که در بعضی سینماهای آمریکا داشت، توانست نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند تا برای اکران عمومی در اوایل سال 2023 خیال تهیه کنندگان و سازندگان را از کیفیت بالای خود راحت کرده باشد.
ایفای نقش اصلی این فیلم مهیج و درگیرکننده را اسطوره هالیوود یعنی «کریستین بِیل» برعهده داشته است که او را با فیلم‌های بسیار بزرگی از جمله «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight)، «روانی آمریکایی» (American Psycho)، «معاون» (Vice) و «فورد در برابر فراری» (Ford v Ferrari) می‌شناسیم. بِیل علاوه بر بازیگر اصلی، یکی از تهیه کنندگان فیلم چشم آبی روشن نیز است که همین مسئله به کیفیت و خوش ساخت بودن این فیلم می‌افزاید. فیلم The Pale Blue Eye بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده که روایت‌گر کارآگاهی کهنه‌کار است که درگیر پرونده قتل‌های زنجیره‌ای در مرکز آموزش ارتش ایالات متحده آمریکا می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این داستان و روایت جذاب و درگیرکننده را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر به دانلود رایگان فیلم The Pale Blue Eye با دوبله فاسی در سایت 24مووی بپردازید.

خلاصه داستان فیلم چشم آبی روشن دوبله فارسی 

داستان فیلم چشم آبی روشن در سال 1830 میلادی اتفاق می‌افتد که حول محور کارآگاه نظامی و کهنه‌کاری به نام اوگاستِس لَندور روایت می‌شود. لندور توسط ارتش ایالات متحده احضار می‌شود تا قتل‌های زنجیره‌ایِ ترسناکی را که در مرکز آموزش نظامی در نیویورک اتفاق افتاده، با کمک یک دانشجوی افسری بررسی کند و سر از این معمای خونین درآورد. همین مسئله باعث می‌شود تا لندور ارتباطات پیچیده‌ای میان قتل‌ها و جنازه‌ها پیدا کند که منجر به برملا شدن رازهای شگفت‌انگیز و تهدیدآمیزی می‌شود که برای تماشای ادامه‌ی این داستان پیچیده و مرموز باید به دانلود رایگان فیلم The Pale Blue Eye با دوبله فارسی بپردازید.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم The Pale Blue Eye 2022 چشم آبی روشن

• اوگاستِس لَندور (کریستین بِیل): کارآگاه نظامی باسابقه‌ای که برای بررسی پرونده‌ای مربوط به چندین قتل در مرکز آموزش نظامی آمریکا، توسط ارتش این کشور مامور می‌شود و در این راه با خطرات و رازهای پیچیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. کریستین بِیل بازهم به هنرنمایی در فیلمی مرموز و پیچیده پرداخته تا مخاطبان و بینندگان را به وسیله مهارت بالای خود در بازیگری، شگفت زده کند.
• اِدگار آلان پو (هَری مِلینگ): دانشجوی دانشکده افسری که در راه کمک به لَندور برای برملا ساختن راز و معمای قتل هم‌رده‌های خود، با او همراه می‌شود که در معرض تهدیدهای بسیاری قرار می‌گیرد.
• دکتر دَنیِل مارکوییس (توبی جونز): پزشکی که برای کالبدشکافی جنازه افراد به قتل رسیده، به کمک آگوستس و اِدگار می‌آید.

زمان پخش فیلم The Pale Blue Eye 2022 چشم آبی روشن

فیلم چشم آبی روشن در تاریخ 6 ژانویه 2023 (16 دی 1401) منتشر خواهد شد که پس از این زمان می‌توانید به دانلود رایگان فیلم The Pale Blue Eye با دوبله اختصاصی در سایت 24مووی بپردازید.

 

فیلم های مشابه

4 دیدگاه

    سپیده دسامبر 28, 2022

    به به ببین چه فیلمی داره میاد مرسی که اطلاع میدید تاریخ انتشار فیلمارو

    میکاسا دسامبر 28, 2022

    کریستین بیل فقط کافیه از تو یه فیلمی رد شه. دیگه مهم نیست بقیه‌ش چیه.

    لوکی دسامبر 28, 2022

    واقعا کریستین بیا یدونه ست

    سمیرا دسامبر 28, 2022

    دوست دارم زودتر بیاد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *