درباره فیلم

فیلم Black Panther: Wakanda Forever محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، درام می‌باشد و به Ryan Coogler کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد بازیگرانی چون Danai Gurira, Lupita Nyong'o, Martin Freeman, Winston Duke, Florence Kasumba, Angela Bassett, Tenoch Huerta, Letitia Wright, Dominique Thorne, Michaela Coel، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، ابرقهرمانی
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: رایان کوگلِر
  • بازیگران: لِتیشا رایت، لوپیتا نیونگ، وینستون دوک، مارتین فریمن، دومینیک تورن
  • تهیه کنندگان: کوین فایگی، نِیت مور
  • نویسندگان: رایان کوگلر

فیلم پلنگ سیاه 2 با نام اختصاصی «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» که ساخته‌ی استودیوی فیلم‌سازی مارول (Marvel Studios) است، در سال 2022 ساخته و منتشر شد و دنباله فیلم پلنگ سیاه 2018 به شمار می‌رود. فیلم Wakanda Forever آخرین پروژه فاز چهارم دنیای سینمایی مارول یا همان MCU (Marvel Cinematic Universe) به حساب می‌آید تا به مجموعه فیلم‌ها و سریال‌های این فاز خاتمه دهد. بعد از مرگ ناگهانی بازیگر پلنگ سیاه یعنی چادویک بوزمن به علت سرطان، شرکت مارول از جایگزین کردن هنرمند دیگری برای ایفای این نقش خودداری کرد و داستان دنباله فیلم Black Panther، یعنی Wakanda Forever را نیز به گونه‌ای ادامه داده است که این شخصیت از دنیا رفته باشد.

دانلود رایگان فیلم Enola Holmes 2 با دوبله اختصاصی

بعد از موفقیت‌های عظیمی که اولین فیلم از شخصیت پلنگ سیاه به دست‌آورد (از جایزه و نامزد شدن‌های فراوان گرفته تا محبوبیت آن بین اقشار مختلف در اکثر نقاط جهان)، مارول متوجه تاثیر عظیم این فیلم بر فرهنگ و تاریخ سیاه‌پوستان آمریکا و دیگر نقاط دنیا شد. به همین دلیل برای نویسندگی و ساخت فیلم Black Panther: Wakanda Forever حساسیت و وسواس ویژه‌ای به خرج داده و همچنین با توجه به وقایعی که برای بازیگر نقش پلنگ سیاه رخ داد، داستان ویژه و گیرایی را به مخاطبان ارائه داده است. ستاره‌هایی همچون مارتین فریمن (بازیگر نقش بیلبو بَگینز در سه‌گانه هابیت) نیز برای قرار گرفتن دوباره در قامت کاراکترهای خود در پروژه‌های پیشین مارول بازگشته‌اند که همین مسئله به جذابیت و غنی بودن فیلم واکاندا تا ابد می‌افزاید.

با وجود فراز و نشیب‌های متعددی که در بین پروژه‌های مختلف فاز چهارم دنیای سینمایی مارول یعنی MCU وجود داشت، فیلم Black Panther: Wakanda Forever برگ برنده کمپانی مارول برای جلب رضایت مخاطبان و هواداران در هنگام خاتمه دادن به این فاز تلقی می‌شود. داستان فیلم واکاندا تا ابد، روایت‌گر مشکلات پیش آمده پس از مرگ شاهزاده تچالا (پلنگ سیاه) است که حالا خانواده و کشورش در معرض خطرات انسانی و حتی فراطبیعی قرار گرفته‌اند و بدون وجود رهبری قدرت‌مند و شجاع، باید به مبارزه و پایداری در مقابل این تهدیدها به پا خیزند. به هیچ‌عنوان این فیلم بی‌نظیر را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر به دانلود رایگان فیلم Black Panther: Wakanda Forever با دوبله اختصاصی بپردازید.

 

خلاصه داستان فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد دوبله فارسی

داستان فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد بعد از اتفاقات فاز سوم دنیای سینمایی مارول و همچنین مرگ پادشاه واکاندا یعنی تچالا (پلنگ سیاه) روایت می‌شود. خانواده و شهروندان واکاندا از فقدان پادشاه و قهرمان خود در سوگ و غم به سر می‌برند که در همین حین سروکله تهدیدهای دیگری از دنیای بیرون پیدا می‌شود. انسانی جهش یافته با قدرت‌های ماورایی که گروهی از موجودات جهش یافته را رهبری می‌کند و به دنبال تسلط و غلبه بر سرزمین و حکومت واکاندا است. شوری (خواهر تچالا) و دیگر اعضای سلطنتی و محافظان واکاندا باید با کمک یک‌دیگر در مقابل این تهدید ایستادگی کرده و واکاندا را از شر آن‌ها نجات دهند. برای دانستن ادامه این داستان حماسی و جذاب پیشنهاد می‌کنیم به دانلود رایگان فیلم Black Panther: Wakanda Forever با دوبله اختصاصی بپردازید.

 

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم Black Panther: Wakanda Forever پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد

  • شوری (لِتیشا رایت): نابغه و شاهزاده واکاندا که طراحی و مهندسی ابزار و تکنولوژی پیشرفته واکاندا را برعهده دارد. بعد از مرگ تچالا، حالا مسئولیت حفظ و نجات سرزمین و مردم واکاندا روی دوش او قرار دارد و باید با استفاده از هوش و مهارت‌های خود، بر دشمنان واکاندا غلبه کند.
  • ناکیا (لوپیتا نیونگ): جاسوس، مبارز و مامور مخفی واکاندا که در فیلم قبلی معشوقه تچالا بود و حالا برای محافظت از مردمش باید با ایستادگی در کنار کشور خود، دشمنانش را شکست دهد.
  • اِمباکو (وینستون دوک): جنگجوی نیرومند واکاندایی و همچنین رهبر فرقه کوه‌نشین واکاندا که در جنگ مقابل ارتش تانوس در فیلم‌های «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام‌جویان: پایان بازی» در کنار تچالا حضور داشته و یکی از پایه‌های اصلی قدرت سرزمین واکاندا به حساب می‌آید.
  • ریری ویلیامز (دومینیک تورن): دانشجوی نخبه دانشگاه MIT که در تلاش است لباسی مانند زره مرد آهنی یعنی تونی استارک بسازد و از واکاندا در برابر مهاجمان و دشمنان محافظت کند.
  • مامور راس (مارتین فریمن): مامور سازمان CIA که رابطه خوبی با تچالا و همچنین واکاندا دارد و برای رهایی آن‌ها از مشکلات هر کاری می‌کند.

 

زمان پخش فیلم Black Panther: Wakanda Forever 2022 پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) در سینماها اکران خواهد شد که پس از این تاریخ می‌توانید به دانلود رایگان فیلم Black Panther: Wakanda Forever با دوبله اختصاصی در سایت 24مووی بپردازید.

 

دانلود رایگان و تماشای آنلاین فیلم خارجی با دوبله اختصاصی

 

فیلم های مشابه

3 دیدگاه

    طاهر دسامبر 11, 2022

    کاش بازیگر پلنگ سیاه نمرده بود

    ممد دسامبر 11, 2022

    مررسی واسه دوبله های نابتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *