درباره فیلم

فیلم The Son محصول کشور انگلستان ، فرانسه و در ژانر درام می‌باشد و به Florian Zeller کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم پسر بازیگرانی چون Anthony Hopkins, Hugh Jackman, Vanessa Kirby، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: درام
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا، بریتانیا
  • کارگردان: فلوریا ن زلر
  • بازیگران: هیو جکمن، لورا درن، ونسا کربی، زن مک‌گرات،‌ هیو کوارشی، آنتونی هاپکینز
  • تهیه کنندگان: جوانا لوری، این کینگ، امیل شرمن، فلوریان زلر، کریستف اسپادون
  • نویسندگان: فلوریان زلر، کریستفر همپتون

فلوریان زلر،‌ نمایشنامه‌نویس، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و رمان‌نویس مشهور اهل فرانسه است. او ۴۳ سال دارد و پیش از ورود به عرصه سینما، موفقیت‌های زیادی در دنیای تئاتر به دست آورده بود. او برنده جایزه انترالیه که یک جایزه ادبی است و جایزه مولیر که جایزه ملی تئاتر در فرانسه به‌شمار می‌رود، شده است.

زلر در سال ۲۰۱۲ نمایشنامه موفق «پدر» را در فرانسه نوشته و اجرا کرد. به دنبال موفقیت این اجرا، او نمایشنامه‌های «مادر» و «پسر» را نوشته و سه گانه خود را تکمیل کرد. او در سال ۲۰۲۰ از نمایشنامه موفق «پدر»، اقتباسی سینمایی با حضور آنتونی هاپکینز در نقش پدر، الویا کولمن، مارک گیتیس، ایموجن پوتسن و الیویا ویلیامز انجام داد. فیلمی که نامزد دریافت شش جایزه اسکار، برنده بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای آنتونی هاپکینز شد.

موفقیت این فیلم هم در گیشه و هم از نگاه منتقدان باعث شد که زلر به سراغ بخش دیگری از سه‌گانه  تئاتری‌اش بنام «پسر» برود. برای دیدن سینمایی «پسر» و دانلود رایگان فیلم The Son با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

زلر در این فیلم نیز مانند فیلم قبلی از همکاری با کریستفر همپتون در نوشتن فیلم‌نامه سود می‌برد. همپتون که خود نیز نمایش‌نامه‌نویس است، سابقه‌ای درخشان و طولانی در نوشتن فیلم‌نامه دارد و اولین کارش را با اقتباس از شاهکار هنریک ایبسن یعنی «خانه عروسک» در سال ۱۹۷۳ آغاز کرد. از جمله آثار مشهور او می‌توان به «آمریکایی آرام»، اقتباسی از رمان مشهور گراهام گرین به کارگردانی فلیپ نویس و با بازی مایکل کین اشاره کرد. از دیگر اقتباس‌های او از گراهام گرین، می‌توان سینمایی «کنسول افتخاری» با بازی ریچارد گیر و مایکل کین را نام برد. همپتون در سال ۱۹۹۵ سینمایی «کرینگتون» را بر اساس زندگی نقاش بریتانیایی به نام کرینگتون ساخت و برنده جایزه هیئت داوران جشنواره کن شد.

همپتون برای نوشتن فیلم‌نامه «روابط خطرناک» به کارگردانی استیون فریرز برنده اسکار فیلم‌نامه اقتباسی در سال ۱۹۸۹ شد. از مشهورترین کارهای متاخر او «یک روش خطرناک» به کارگردانی دیوید کراننبرگ است. فیلم‌نامه‌ای که اقتباسی از نمایش‌نامه «درمان سخنگو» از خود اوست و بازیگران مشهوری مانند کایرا نایتلی، ویگو مورتنسن،‌ مایکل فاسبندر و ونسل کسل در آن بازی می‌کنند. فیلمی که نشان‌دهنده رابطه دو تن از بزرگ‌ترین روان‌شناسان تاریخ و متدهای درمانی آن‌هاست. برای دیدن آخرین اقتباس کریستفر همپتون و دانلود رایگان فیلم The Son با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی بروید.

خلاصه داستان فیلم The Son پسر

فیلم «پسر» داستان زندگی «پیتر» با بازی هیو جکمن است که پس از یک ازدواج ناموفق، حالا با شریک جدید زندگی‌اش «بث» با بازی ونسا کربی، زندگی خوب، پر مشغله و سعادت‌مندی دارد که ناگهان سر و کله همسر سابق او، کیت با بازی لورا درن و پسرش نیکلاس با بازی زن مک‌گرات در زندگی آن‌ها پیدا می‌شود. این حضور ناگهانی و ناخواسته زندگی آن‌ها را دچار چالش می‌کند. برای مشاهده سینمایی پسر و دانلود رایگان فیلم The Son با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

دانلود رایگان فیلم درام 

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم The Son پسر

هیو جکمن سوپراستار و بازیگر مشهور و ۵۲ ساله استرالیایی در سینمایی پسر نقش پیتر را بازی می‌کند. او که بیشترین شهرتش را مدیون بازی در نقش ولورین در مردان ایکس است، مانند بسیاری دیگر از هنرپیشگان غربی سابقه تئاتری قوی دارد و برای بازی در نمایش «پسری از آز» برنده جایزه تونی بازیگری شده است.

هیو جکمن طیف وسیعی از نقش‌ها را بازی کرده است. از کمدی رمانتیک‌هایی مانند «کیت و لئوپولد» به کارگردانی جیمز منگولد با حضور مگ رایان که برایش نامزدی گلدن‌گلوب را به ارمغان آورد گرفته، تا سینمایی جنایی و معمایی «زندانیان» به کارگردانی دنی ویلنوو با بازی جیک جیلنهال، ماریا بلو و پل دانو که با استقبال همزمان منتقدان و مخاطبان مواجه شد. برای دیدن بازی او در سینمایی پسر و دانلود رایگان فیلم The Son با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

ونسا کربی بازیگر ۳۴ ساله و با استعداد بریتانیایی نقش «بث» را بازی می‌کند. از جدیدترین و مشهورترین نقش‌های این بازیگر، بازی در نقش بیوه سفید در سینمایی «ماموریت غیرممکن –فال اوت» به کارگردانی کریستفر مک‌کوری است. مک‌کوری که پیش از این با «مظنونین همیشگی» به شهرت رسیده و برنده جایزه اسکار شده است، قبل‌تر نیز یکی دیگر از فیلم‌های این مجموعه سینمایی را کارگردانی کرده بود.

ونسا کربی در درام مهیج و ماجراجویی «اورست» که داستان صعود به این قله و چالش‌های گروه‌ صعود کننده است، ایفای نقش کرده است. این فیلم که با استقبال مخاطبان در سراسر جهان روبه‌رو شده و یک موفقیت بزرگ تجاری به‌ حساب می‌آید، توسط بالتاسار کورماکور کارگردانی شده است. در این فیلم جمع زیادی از بازیگران مطرح سینما از جمله جیسون کلارک،‌ جاش برولین،‌ جان هاکس، رابین رایت، امیلی واتسون، کایرا نایتلی، سم ورثینگتون و جیک جیلنهال در کنار ونسا کربی بازی می‌کنند.

لورا درن،‌ بازیگر و تهیه کننده ۵۵ ساله آمریکایی در سینمایی پسر نقش کیت را بازی می‌کند. او با بازی در مجموعه‌ی پارک ژوراسیک به شهرت جهانی رسید اما قبل‌تر از آن با بازی در چند فیلم مهم دیگر، توانایی‌های بازیگری خودش را نشان داده بود. او در «ماسک» به کارگردانی پیتر باگدانوویچ و سپس در نئونوار «مخمل آبی» به نویسندگی و کارگردانی دیوید لینچ و در کنار ایزابلا روسلینی، کایل مک‌لاکلن و دنیس هاپر حضور پیدا کرده بود.

بازی در «از ته دل وحشی» که برنده‌ی نخل طلای کن شده، به کارگردانی و نویسندگی دیوید لینچ نقطه عطف کارنامه‌ی او بود. در این فیلم که اقتباسی از رمانی به همین نام از بری گیفورد بود، به جز لورا درن، نیکلاس کیج، ویلم دفو، کریسپین گلاور و ایزابلا روسلینی نیز بازی می‌کنند. برای دیدن بازی این بازیگر با سابقه و دانلود رایگان فیلم The Son با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

زمان پخش فیلم The son 2022

فیلم سینمایی پسر از ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ به صورت سراسری اکران می‌شود.

دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی

کارگردان : Florian Zeller

فیلم های مشابه

3 دیدگاه

    پیتر پن نوامبر 12, 2022

    د فادر که عالی بود ببینیم این چه میکنه

    sima نوامبر 13, 2022

    مگه میشه هیو جکمن فیلم بازی کنه و ادم نبینه؟😍😍

    ماهی نوامبر 14, 2022

    هاپکینز دوست داشتنی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *