درباره فیلم

فیلم The Menu محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی ، ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به Mark Mylod کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم منو بازیگرانی چون Anya Taylor-Joy, John Leguizamo, Nicholas Hoult, Ralph Fiennes, Hong Chau, Reed Birney, Arturo Castro, Aimee Carrero, Janet McTeer, Paul Adelstein, Judith Light, Rob Yang, Mark St. Cyr, Christina Brucato, Adam Aalderks, Jon Paul Allyn، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: کمدی، ترسناک، هیجانانگیز
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: مارک میلود
  • بازیگران: آنیا تیلورجوی، رالف فینس، نیکولاس هولت، هپنگ چائو، جانت مک تیر، امی کارهرو، پل آدلستین
  • تهیه کنندگان: آدام مککی، بتسی کچ، ویل فرل
  • نویسندگان: سیث ریس، ویل تریسی

«مارک میلود» کارگردان و تهیهکننده ۵۷ ساله بریتانیایی (۱۹۶۵) کارش را در دهه ۹۰ و با فعالیتهای تلویزیونی آغاز کرد. میلود کارنامه پرباری از مهمترین سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی دارد اما عمده شهرت او بخاطر همکاری با «اچ بی او» و «شوتایم» است.

مارک میلود در کمدی سیاه «بیشرم» که داستان زندگی خانواده کلگر در شهر شیکاگو را روایت میکند در نقش کارگردان ظاهر شده است. مجموعه  پرطرفداری که به مدت ده فصل تمدید شد و با استقبال فراوانی از طرف مخاطبین و منتقدان روبهرو شد. ویلیام اچ میس، امی رسوم و جاستین چتوین از بازیگران این مجموعه پرشخصیت و پربازیگر هستند.

مجموعه «بازی تاج و تخت» به اعتقاد بسیاری از منتقدان و علاقهمندان دنیای سینما و سریال، استانداردهای سریالسازی را تا حد بسیار زیادی ارتقا داده. میتوان گفت بخشی از رونق و جذابیت این روزهای دنیای سریال را مدیون این پروژه بزرگ و جاهطلبانه هستیم. مارک میلود یکی از ۱۹ کارگردانی بود که در ساخت این سریال همکاری داشته و بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ کارگردانی شش اپیزود از آن را انجام داده است. برای تماشای کارگردانی او در این فیلم و دانلود رایگان فیلم منو 2022 The Menu با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

دانلود رایگان سریال بازی تاج و تخت با زیرنویس فارسی

اچ بی او پس از یک دهه فرمانروایی در دنیای سریال با مجموعه بازی تاج و تخت به شدت نیازمند جانشینی لایق برای این سریال بود. این در حالی است که فصل آخر سریال، تا حدود زیادی مخاطبان را ناامید کرده بود. سریال «وراثت» همان چیزی بود که این شبکه به آن نیاز داشت. مارک میلود که تنها ۶ اپیزود از بازی تاج و تخت را کارگردانی کرده بود، تا به حال کارگردانی ۱۳ اپیزود از مجموعه وراثت را برعهده داشته است. این سریال به خوبی توانست جای خالی مجموعه بازی تاج و تخت را هم در بین مخاطبان و هم در جوایز سالانه پر کند.

وراثت تا به حال توانسته برنده گلدن گلوب برای بهترین سریال و جایزه امی  برترین سریال سال شود. برای تماشای کارگردانی مارک میلود در آخرین اثرش و دانلود رایگان فیلم The Menu با دوبله اختصاصی از وبسایت ۲۴مووی استفاده کنید.

از دیگر آثار مارک میلود میتوان به «علی جی اینداهوس» فیلمی ۸۷ دقیقهای با بازی «ساشا بارون کوهن» اشاره کرد. این بازیگر و نویسنده سرشناس، تهیهکنندگی و نویسندگی این فیلم را نیز برعهده داشته است و شخصیت او در این فیلم یعنی علی جی از جمله نقشهایی بود که باعث شهرت او شد. این فیلم هم سکوی پرتاب ساشا بارون کوهن بود و هم باعث شهرت مارک میلود شد.

در ادامه میلود کمدی جنایی «سپید بزرگ» را در سال ۲۰۰۵ کارگردانی کرد. فضای این فیلم بسیار شبیه به فیلم «فارگو» از مشهورترین آثار «برادران کوئن» است. در سپید بزرگ رابین ویلیامز، هالی هانتر و وودی هارلسون حضور دارند. برای دانلود رایگان فیلم The Menu با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه کنید.

خلاصه داستان فیلم منو دوبله فارسی

فیلم سینمایی منو داستان سفر زوجی جوان به جزیرهای دور افتاده است. این زوج جوان با نامهای مارگوت با بازی «آنیا تیلور جوی» و تیلور با بازی «نیکلاس هولت» به جزیرهای دور افتاده سفر میکنند تا در رستورانی منحصر به فرد غذا بخورد. این رستوران توسط سرآشپزی مرموز بنام اسلوویک با بازی «رالف فینس» اداره میشود. اسلوویک برای مهمانان و مشتریهای رستوران لیستی از غذاهای اعیانی و سوپرایزهای ویژه تدارک دیده است

معرفی شخصیتها و بازیگران فیلم The Menu منو

آنیا تیلورجوی نقش مارگوت را بازی میکند. این بازیگر ۲۶ ساله آمریکایی پس از ایفای نقش بث هارمون در سریال «گامبی ملکه» به یکباره محبوب منتقدان و مخاطبان شد و موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد. او قبلتر نیز در فصل پنج و شش سریال «پیکی بلایندرز» بازی کرده بود. 

سینمایی «اما» به کارگردانی «آتمن دا وایلد» که اقتباسی از رمان مشهور «جین آستین» است، یکی از جدیدترین حضورهای سینمایی آنیا تیلورجوی است. پس از آن او در سال ۲۰۲۱ در درام موزیکال و جنایی «آخرین شب در سوهو» به کارگردانی «ادگار رایت» نیز بازی کرد. ادگار رایت کارگردان صاحب سبک و خلاق بریتانیایی است که او را سازنده تعدادی از خلاقانهترین فیلمهای سینمایی هزاره سوم میدانند. اداگار رایت ۴۷ ساله با سه‌گانه «سه طعم کورنتو» به موفقیت عظیم تجاری رسید. برای دیدن بازی آنیا تیلورجوی در سینمایی منو و دانلود رایگان فیلم The Menu با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی سر بزنید.

نیکلاس هولت بازیگر ۳۲ ساله بریتانیایی در سینمایی منو نقش تایلور را بازی میکند. نیکولاس هولت همان اندازه که برای بازی در آثار پرهزینه سینمایی معروف است، در آثار مستقل و کم هزینه نیز حضور داشته است. «درباره یک پسر» اولین حضور سینمایی اوست که برای او جایزه بازیگر جوان را از جامعه منتقدان فیلم فونیکس در سال ۲۰۰۲ به همراه داشت. درباره یک پسر رمانی به قلم «نیک هورن بای» نویسنده مشهور بریتانیایی است که چندین کتاب از او به فارسی نیز ترجمه شده است. «رابرت دنیرو» یکی از تهیهکنندگان این فیلم است و علاوه هولت، هیو گرانت، تونی کولت، ریچل وایس و ناتالیا تنا نیز در آن حضور داشتند.

هولت در «مردان ایکس: کلاس اول» (۲۰۱۱) به کارگردانی «متیو وان»، «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» (۲۰۰۱۴) به کارگردانی «برایان سینگر» و «مردان ایکس: آپوکالیپس» (۲۰۱۶) به کارگردانی برایان سینگر و نویسندگی «سیمون کینبرگ» در نقش دکتر هنری هنک فلیپ مککوی حضور داشته است. سهگانهای که هر کدام گیشهی بسیار موفقی داشتهاند. از دیگر همکاریهای هولت با برایان سینگر میتوان به «جک غولکش» اشاره کرد. 

او با بازی در درام اکشن و پساآخرالزمانی «مکس دیوانه» بار دیگر تواناییاش را برای بازی در فیلمهای عظیم و پر برخورد نشان داد. مکس دیوانه: جاده خشم به کارگردانی «جرج میلر» اگر چه در مقایسه با هزینهی تولید خود، با ضرر مالی مواجه شد اما استقبال منتقدان از این فیلم به حدی بود که آن را یکی از بهترین اکشنهای تمام دورانها نامیدند. 

نیکلاس هولت فیلمهای کم هزینهای مانند «یاغی دشت» که درباره زندگی «جی دی سلینجر» است یا «جاهای تاریک» از «گلیز برنر» را نیز در کارنامه دارد. 

رالف فینس نقش سرآشپز را در سینمایی منو بازی می کند. این بازیگر ۵۹ ساله برای بازی در نقش آمون گوت در «فهرست شیندلر» برنده جایزه بفتا و نامزد اسکار شد. از جمله کارهای تحسین شدهی او میتوان به «بیمار انگلیسی» از «آنتونی مینگلا»، «هتل بزرگ بوداپست» از «وس اندرسون» و ایفای نقش «لرد ولدمورت» در مجموعه فیلمهای «هری پاتر« اشاره کرد. برای مشاهد بازی او در سینمایی منو و دانلود رایگان فیلم The Menu با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

زمان پخش فیلم 2022 The Menu

فیلم سینمایی منو در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ (جمعه ۲۷ آبان) در آمریکا اکران میشود.

دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله اختصاصی

فیلم های مشابه

4 دیدگاه

    مصی نوامبر 19, 2022

    من عاشق این دختره ام. خیلی خوبه

    بهرام نوامبر 19, 2022

    داستانی جذاب با بازیگرانی جذاب.

    مهسا نوامبر 19, 2022

    چه ریت خوبی داره واجب شد ببینمش

    sep نوامبر 19, 2022

    فیلم قشنگی بود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *