درباره فیلم

فیلم Armageddon Time محصول کشور آمریکا ، برزیل و در ژانر درام می‌باشد و به James Gray کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم زمان آرماگدون بازیگرانی چون Anne Hathaway, Anthony Hopkins, Jessica Chastain, Jeremy Strong, Banks Repeta، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: درام
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: جیمز گری
  • بازیگران: آن هاتاوی، جسیکا چستن، جرمی استرانگ، آنتونی هاپکینز
  • تهیه‌کنندگان: جیمز گری، آنتونی کاتاگاس، رودریگو تیشیرا، ارک بوتان
  • نویسندگان: جیمز گری

جیمز گری کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ۵۳ ساله آمریکایی، تاکنون ۸ فیلم ساخته و چهار بار نامزد نخل طلای جشنواره کن شده است. اولین فیلم جیمز گری «اودسا کوچک» در سال ۱۹۹۴ به نمایش درآمد که برای او جایزه شیر نقره‌ای را به همراه داشت. در این فیلم تیم راث در کنار بازیگر اسکاری ماکسیملیان شل، ونسا ردگریو و ادوارد فرلانگ حضور دارد. علاوه بر این او دو بار نیز نامزد شیر طلایی ونیز شده است.

«محوطه» دیگر فیلم گری است که برای او نامزدی جایزه کن را به ارمغان آورد. اتفاقات این فیلم در کوئینز نیویورک رخ می‌دهد و داستانی از فساد و اختلاس در قراردادهای تعمیر و بازسازی واگن‌های مترو را نشان می‌دهد. مارک والبرگ، واکین فونیکس و شارلیز ترون از بازیگران این فیلم هستند. از دیگر فیلم‌های جیمز گری می‌توان به «شب مال ماست» و «دو عاشق» که اقتباسی از شب‌های روشن داستایوفسکی است و گوئنت پالترو و واکین فونیکس در آن بازی می کنند، اشاره کرد. برای دیدن فیلم «زمان آرماگدون» از جیمزگری و دانلود رایگان فیلم Armageddon Time با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه فرمایید.

از دیگر نکات برجسته‌ی سینمایی «زمان آرماگدون» حضور داریوش خنجی به عنوان فیلم‌بردار پشت دوربین است. خنجی علاوه بر کارنامه‌ی پربارش که شامل فیلم‌های برجسته‌ای مثل هفت از دیوید فینجر، نیمه شب در پاریس از وودی آلن، مترجم از سیدنی پولاک، ساحل به کارگردانی دنی بویل و بسیاری آثار مطرح دیگر است، در دو  فیلم دیگر نیز با جیمز گری همکاری کرده است.

«مهاجر» با حضور ماریون کوتیار و واکین فونیکس و «شهر گمشده زد»، فیلمی ماجراجویانه و دراماتیک با حضور چارلی هونام، رابرت پتینسون، سیه‌نا میلر و تام هالند، دو همکاری قبلی خنجی و جیمز گری است. برای دیدن هنر فیلم‌بردای داریوش خنجی در فیلم «زمان آرماگدون» و دانلود رایگان فیلم Armageddon Time با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی بروید.

خلاصه داستان فیلم Armageddon Time زمان آرماگدون

«زمان آرماگدون» فیلمی شخصی و بر پایه عمیق‌ترین خاطرات نوجوانی فیلم‌ساز است. پال که به تازگی وارد دوران نوجوانی و شور و حال آن شده، در مدرسه با معلمی سخت‌گیر مواجه می‌شود که توانایی درک روحیات او را ندارد. ماجرا در محله کویئنز نیویورک در سال ۱۹۸۰ رخ می‌دهد. محله‌ای که محل زندگی یهودیان مهاجر روس است. در «زمان آرماگدون»، پال با همکلاسش جانی دوستی عمیقی برقرار می‌کند.

وقتی که پال در حال مصرف مواد با جانی دیده می‌شود،‌ تصمیم می‌گیرند او را به مدرسه خصوصی بفرستند. جایی که با وجود برخوردهای نژادپرستانه،‌ خانواده پال تلاش می‌کنند که همه حمایت خود را به او بدهند. این فیلم داستانی از عشق و دوستی و رفاقت در دهه ۸۰ میلادی و در دورانی است که در آن رونالد ریگان به قدرت می‌رسد.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم Armageddon Time زمان آرماگدون

جرمی استرانگ نقش اروینگ گراف را در «زمان آماگدون» بازی می‌کند. این بازیگر ۴۳ ساله آمریکایی بخاطر بازی در سریال «وراثت» به اوج شهرت رسید و برای آن جایزه امی و گلدن گلوب را نیز دریافت کرد. او در فیلم «اتفاق» از «ام نایت شیامالان» و در کنار مارک والبرگ و زویی دشانل حضور پیدا کرده است. جرمی  استرانگ در فیلم اسکاری «لینکلن» از «استیون اسپیلبرگ» که کاندید ۱۲ جایزه اسکار شد، در کنار دنیل دی لوییس، تامی لی جونز، دیوید استراترن و جوزف گوردن لویت بازی کرده است. برای دیدن هنرنمایی جرمی استرانگ در «زمان آرماگدون» و  دانلود رایگان فیلم Armageddon Time با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

او در فیلم‌های محبوبی مانند «سی دقیقه پس از نیمه شب» به کارگردانی کاترین بیگلو، «سلما» به کارگردنی ایوا دوورنی، «جنتلمن» از گای ریچی که  متیو مک‌کانهی، کالین فارل، چارلی هونام و هیو گرانت نیز در آن بازی کرده‌اند، حضور داشته است. دیگر نقش آفرینی‌های او فیلم جنایی «بازی مالی» به کارگردانی آلن سورکین در کنار جسیکا چستن، ادریس آلبا و کوین کاستنر است. برای دیدن هنرنمایی جرمی استرانگ در «زمان آرماگدون» و دانلود رایگان فیلم Armageddon Time با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه نموده و از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا با دوبله اختصاصی بهره‌مند شوید.

ان هاتاوی بازیگر ۳۹ ساله آمریکایی در زمان آرماگدون نقش Esther Graff را بازی می‌کند. این بازیگر مشهور  که سابقه بردن جایزه اسکار را در کارنامه دارد، برای بازی در سینمایی «دفتر خاطرات شاهدخت» به کارگردانی گری مارشال، به شهرت رسید. قسمت دوم این فیلم با نام «دفتر خاطرات شاهدخت ۲: تعهد سلطنتی» نیز مانند بخش اول آن، موفقیت عظیم مالی به همراه داشت و اسم هاتاوی را بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها انداخت. برای دیدن آخرین هنرنمایی او در سینمایی «زمان آرماگدون» و دانلود رایگان فیلم Armageddon Time با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی بروید.

ان هاتاوی در سینمایی «کوهستان بروکبک» به کارگردانی «آنگ لی» نیز بازی کرد. فیلمی که علاوه بر نامزدی هشت جایزه اسکار و بردن اسکار فیلم‌نامه و فیلم‌برداری، برنده جایزه شیر نقره‌ای از جشنواره ونیز نیز شد. این فیلم هم مانند کارهای پیشین او موفقیت عظیم تجاری به همراه داشت. هیث لجر، جیک جیلنهال و میشل ویلیامز از دیگر بازیگران این فیلم بودند. ان هاتاوی برای اولین بار بخاطر «ریچل ازدواج می‌کند» نامزد اسکار شد و بالاخره برای بازی در موزیکال «بینوایان» محصول سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت مهم‌ترین جوایز سینمایی از جمله اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و جایزه گلدن گلوب شد.

جسیکا چستن بازیگر محبوب آمریکایی نقش ماریانه ترامپ را در «زمان آرماگدون» بازی می‌کند. چستن که پشتوانه قوی بازیگری تئاتر را دارد، برای اولین بار با درام «جولین» وارد سینما شد. او برای «سی دقیقه پس از نیمه شب» (۲۰۱۲) به کارگردانی کاترین بیگلو، نامزد اسکار شد و برای «چشم‌های تامی فی» (۲۰۲۱) بالاخره توانست برنده جایزه اسکار شود. او سابقه همکاری با ترنس مالیک در سینمایی «درخت زندگی» و کریستفر نولان در «میان ستاره‌ای» را دارد. برای دیدن هنرنمایی او در «زمان آرماگدون» و  دانلود رایگان فیلم Armageddon Time با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

زمان پخش فیلم2022  Armageddon Time

سینمایی «زمان آرماگدون» قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ در سینماهای آمریکا اکران شود.

دانلود رایگان و تماشای آنلاین فیلم خارجی با دوبله اختصاصی

فیلم های مشابه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *