درباره فیلم

فیلم Sniper. The White Raven محصول کشور اکراین و در ژانر درام ، جنگی ، هیجان انگیز ، اکشن می‌باشد و به Marian Bushan کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم تک‌ تیرانداز: کلاغ سفید بازیگرانی چون Aldoshyn Pavlo, Maryna Koshkina, Andrey Mostrenko، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

فیلم تک‌ تیرانداز: کلاغ سفید به کارگردانی مارین بوشن و نویسندگی مشترک مارین بوشن و مایکل ورونین در ژانر دارم، جنگی است. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 24 آگست 2022 در کشور اوکراین اکران شد و پس از آن در آمریکا و کانادا نمایش داده شد. فیلم تک‌ تیرانداز: کلاغ سفید با بودجه 997 هزار یورو ساخته شد و توانست در گیشه تنها فروش 881 دلار را تجربه کند.

دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله فارسی

در این فیلم هنرمندانی همچون مارینا کوشکینا، اولگ دراچ به هنرنمایی پرداخته اند.

داستان فیلم تک‌ تیرانداز: کلاغ سفید درمورد مردی صلح طلب به نام “مایکولا” است که زندگی آرامی دارد و همواره سعی می‌کند در زندگی برای بشریت مفید باشد. اما هنگامی که جنگ در دونباس آغاز می‌شود و گروهی از شبه نظامیان همسر باردارش را به قتل می‌رسانند و خانه‌اش را به آتش می‌کشند، زندگی مسالمت آمیز خود را کنار گذاشته و پس از بهبودی به دنبال انتقام از قاتلین می‌رود. او برای مبارزه به عنوان یک تک‌تیرانداز در دونباس، به استخدام ارتش اوکراین در می‌آید و پس از یادگیری فنون تیراندازی به عنوان یک تک تیرانداز، با قاتلان همسرش روبرو شده و…

دانلود رایگان فیلم درام با دوبله اختصاصی

کارگردان : Marian Bushan

فیلم های مشابه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *