درباره فیلم

فیلم Hellraiser محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، معمایی ، هیجان انگیز می‌باشد و به David Bruckner کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم برپاخیزان جهنم بازیگرانی چون Goran Visnjic, Jamie Clayton, Odessa A’zion، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: ترسناک، فراطبیعی
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: دیوید بروکنر
  • بازیگران: جیمی کلیتون، ادوسا آزیون، برندون فلین، گوران ویسنجیک، درو استارکی، آدام فسیون، کیران هایندز، سلینا لو، هیام عباس
  • تهیه‌کنندگان: دیوید اس. گویر، کیت لوین، کلایو بارکر، مارک توبروف
  • نویسندگان: بن کالینز، لوک پیوتروفسکی

 

خلاصه داستان فیلم Hellraiser برپاخیزان جهنم

مردی به اتفاق همسر دومش به خانه پدر خود نقل مکان می‌کنند. به نظر می‌رسد برادر مرد که فردی نسبتاً بیمار است نیز در خانه باشد اما هیچ اثری از او دیده نمی‌شود. هنگامی که بصورت اتفاقی خونی از طرف مرد به روی زمین می‌ریزد، اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. برادر که کف خانه گیر کرده است، با دریافت خون، دوباره جان می‌گیرد و از دست اسنوبیت‌ها فرار می‌کند. زن برادر او را پیدا می‌کند و باید با نیروهای سادیستی و فراطبیعی که راه دسترسی به آن‌ها از طریق جعبه‌ای اسرار آمیز و پازل مانند است، مقابله کند. این نیروهای آزارگر مسئول ناپدید شدن مرد جوان هستند. برپاخیزان جهنم ۲۰۲۲ می‌خواهد نسخه‌ای وفادار به اولین قسمت این مجموعه باشد.

 

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم Hellraiser برپاخیزان جهنم

جیمی کلیتون در برپاخیزان جهنم نقش «پین‌هد» را برعهده دارد. جیمی کلیتون هنرپیشه و مدل آمریکایی ۴۴ ساله است که در شیطان نئونی یا اهریمن نئون از کارگردان عجیب و غریب هالیوود، نیکلاس ویندینگ رفن در کنار کیانو ریوز حضور داشته است. او در درام جنایی «آدم برفی» که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر «یو نسبو» و به کارگردانی «توماس آلفردسون» است، ایفای نقش کرده است. جیمی کلایتون در این فیلم با مایکل فاسبندر و وال کیلمر هم‌بازی بوده است. برای دیدن بازی او در سینمایی جذاب برپاخیزان جهنم و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

جیمی کلیتون در سریال جذاب واچفسکی‌ها، «حس هشتم» و در سریال انیمیشی بسیار جذاب «بوجک هورسمن» نیز حضور داشته است.

اودسا آزیون بازیگر ۲۲ ساله آمریکایی در برپاخیزان جهنم نقش رایلی را بازی می‌کند. او در خانواده‌ای هنری به دنیا آمده و سابقه بازی در سریال «فام»، محصول نتفلیکس را در کارنامه دارد. علاوه بر این او نقش‌آفرینی متفاوت و چشم‌گیری را در درام نوجوانانه و پرطرفدار «ارتش بزرگ»، در نقش جویی دل مارکو داشته است. برای دیدن نقش‌آفرینی اودسا آزیون در سینمایی برپاخیزان جهنم و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید و از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا با دوبله اختصاصی بهره‌مند شوید.

آدام فیسون در سینمایی برپاخیزان جهنم نقش کالین را بازی می‌کند. این بازیگر آمریکایی در سریال «ماموران شیلد» یکی از سریال‌های ابرقهرمانی مارول، حضور داشته و در کنار بازیگرانی مانند ساموئل ال جکسون و کلارک گرگ تجربه کسب کرده است. آدام فیسون در سریال وحشت-فانتزی هولو یعنی «به سوی تاریکی» نیز ایفای نقش کرده است. برای دیدن دیگر بازی او در برپاخیزان جهنم و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه کنید.

درو استارکی بازیگر ۲۸ ساله امریکایی در این فیلم نقش ترور را بازی می‌کند. او در سینمایی مهیج و روان‌شناختی «شیطان تمام وقت» ‌محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی و نویسندگی آنتونیو کامپوس حضور داشته است. فیلمی محبوب با حضور هنرپیشگان مطرحی همچون تام هالند، رابرت پتینسون و جیسون کلارک و جیک جلینهال به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم. برای دیدن آخرین هنرنمایی درو استارکی و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

برندون فلین بازیگر ۲۸ ساله آمریکایی در سینمایی برپاخیزان جهنم نقش مت را برعهده دارد. فلین در سریال «۱۳ دلیل برای اینکه» درام نوجوانانه و موفق نتفلیکس، نقش جاستین فولی را بازی می‌کرد که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شد. فلین در فصل سوم سریال موفق «کاراگاهان حقیقی» نیز به ایفای نقش پرداخته است. اولین حضور سینمایی او در سال ۲۰۲۰ و در کمدی رمانتیک «چهره کشنده» به کارگردانی کلن مور بوده است. برای دیدن جدیدترین حضور سینمایی او در برپاخیزان جهنم و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی بروید.

گوران ویسنجیک بازیگر ۵۰ ساله کروات در این فیلم نقش آقای ویت را بازی می‌کند. او پیش از این در سال ۱۹۹۸ در سینمایی «جادوی عملی» به کارگردانی گریفین دان حضور  داشته است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از الیس هافمن ساخته شده و بازیگران مطرحی مثل نیکول کیدمن، ساندرا بولاک و دایان ویست در آن حضور دارند. از دیگر حضورهای سینمایی او می‌توان به فیلم «مصلح» با بازی جرج کلونی و نیکول کیدمن اشاره کرد.. گوران ویسنجیک در فیلم «متعهد» به کارگردانی لیزا کروگر در سال ۲۰۰۰ نیز حضور داشته و با بازیگران مطرحی مثل کیسی افلک و مارک روفالو هم‌بازی بوده است. برای دیدن بازی او در نقش آقای ویت و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

هیام عباس هنرپیشه و کارگردان فلسطینی تبار ۶۰ ساله نیز در فیلم برپاخیزان جهنم حضور  دارد. هیام عباس را علاقه‌مندان جدی سینما برای بازی در فیلم درخشان «اینک بهشت» بخاطر دارند. هانی ابو اسعد این فیلم را در سال ۲۰۰۵ کارگردانی کرد و علاوه نامزدی بهترین فیلم خارجی زبان اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب سال ۲۰۰۶ برای فیلم غیرانگلیسی زبان شد. هیام عباس در فیلم‌های عروس سوری و درخت لیمو به شهرت بیشتری رسید. او در پروژه عظیم خروج: خدایان و پادشاهان به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۲۰۱۴ نیز حضور داشته و در کنار بازیگرانی مانند کریستین بیل، ‌جان تورتورو،‌ آرون پال، سیگورنی ویور و بن کینگزلی به نقش آفرینی پرداخته است.

هیام عباس همچنین در سریال پرمخاطب و محبوب «وراثت» به کارگردانی جسی آرمسترانگ نقش آفرینی کرده است. سریالی که در سال‌های اخیر یکی از بیشترین نامزدی‌ها را در جوایز سالانه هالیوود داشته است. برای دیدن جدیدترین حضور سینمایی هیام عباس و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی از سایت ۲۴ مووی استفاده کنید.

 

زمان پخش فیلم Hellraiser 2022

برپاخیزان جهنم در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ به صورت انحصاری در سرویس هولو منتشر شد. جهت مشاهده و دانلود رایگان فیلم Hellraiser 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

 

 

دانلود رایگان فیلم ترسناک با دوبله اختصاصی

 

کارگردان : David Bruckner

فیلم های مشابه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *