درباره فیلم

فیلم The Banshees of Inisherin محصول کشور ایرلند ، انگلستان ، آمریکا و در ژانر کمدی ، درام می‌باشد و به Martin McDonagh کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم بانشی های اینشیرین بازیگرانی چون Brendan Gleeson, Colin Farrell, Kerry Condon, Barry Keoghan، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: درام،‌ کمدی
  • سال انتشار:۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: ایرلند، انگلستان، ایالات متحده
  • کارگردان: ماتین مک‌دونا
  • بازیگران: کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن، بری کیگان، شیلا فلیتون
  • تهیه کنندگان: گراهام بردبنت، پیتر چرنین، مارتین مک‌دونا
  • نویسندگان: مارتین مک‌دونا

خلاصه داستان فیلم بانشی‌های اینشیرین دوبله فارسی

«کالم» با بازی «برندن گلیسون» و «پاتریک» با بازی «کالین فارل» دو دوست قدیمی در جزیره‌ای دور از مرکز هستند. رابطه‌ی آن‌ها به ناگهان دچار چالش می‌شود. کالم دیگر نمی‌خواهد پاتریک را ببیند. سماجت پاتریک، کالم را مجبور به تهدید کرده و کار به جایی می‌رسد که تهدیدش را عملی می‌کند اما اتفاقی ناخواسته، سررشته امور را از دست کالم بیرون می‌کند و حالا پاتریک در صدد تلافی است. برای دیدن سینمایی The Banshees of Inisherin و دانلود رایگان فیلم The Banshees of Inisherin با زیرنویس فارسی به وبسایت 24مووی مراجعه نمایید.

برای مطالعه نقد و معرفی فیلم The Banshees of Inisherin به بلاگ 24مووی وارد شوید.

دانلود رایگان فیلم منو The Menu 2022 با دوبله اختصاصی

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم The Banshees of Inisherin بانشی‌های اینشیرین

کالین فارل بازیگر ۴۶ساله(۱۹۷۶) ایرلندی نقش پاتریک را بازی می‌کند. او یکی از ستارگان برجسته و پول ساز هالیوودی است که هم محبوب کارگردانان و مخاطبان جدی سینماست و هم مورد علاقه سینمای تجاری. کالین فارل برای اولین بار در سینمایی «The War Zone» یا «منطقه جنگی» به کارگردانی «تیم راث»، بازیگر شناخته شده هالیوود و در کنار «تیلدا سوینتن» حاضر شد. سینمایی تایگرلند(Tigerland) به کارگردانی «جوئل شوماخر» دومین سینمایی مطرح اوست.
شوماخر که در سال ۲۰۲۰ درگذشت، آثار مهم دیگری مانند ۸میلیمتری(8mm) و باجه (Phone Booth) را در کارنامه دارد. ۸میلیمتری فیلمی با حضور نیکلاس کیج،یواکین فونیکس و جیمز گاندولفینی است که به مرور یکی از فیلم‌های محبوب سینما دوستان شد. باجه تلفن فیلم پلیسی-جنایی با حضور کالین فارل است. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به فارست ویتاکر و کتی هلمز اشاره کرد. جهت مشاهده آثار کالین فارل و دانلود رایگان فیلم The Banshees of Inisherin با زیرنویس فارسی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

دانلود رایگان فیلم خارجی با دوبله فارسی

گزارش اقلیت(Minority Report) از «استیون اسپیلبرگ»، اسکندر(Alexander) ساخته الیور استون و دنیای نو(The New World) از فیلمساز گزیده‌کار آمریکایی ترنس مالیک دیگر آثار برجسته ی اوست. میامی واتس(Miami Vice) از مایکل مان و رویای کاساندرا(Cassandras Dream) از وودی آلن بر شهرت و محبوبت او اضافه کرد. او بازیگر محبوب یورگوس لانتیموس است و در دو فیلم خرچنگ (The Lobster) در سال ۲۰۱۵و کشتن گوزن مقدس(The Killing of a Sacred Deer) در ۲۰۱۷ برای او بازی کرده است. جهت مشاهده آثار کالین فارل و دانلود رایگان فیلم The Banshees of Inisherin با زیرنویس فارسی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.
«برندن گلیسون» بازیگر ۶۷ ساله ایرلندی نقش کالم را برعهده دارد. او را نمی توان ستاره سینمایی نامید اما بازیگری بسیار توانمند است. از مشهورترین آثار او می‌توان به شجاع دل (Braveheart) از «مل گیبسون» اشاره کرد. ماموریت غیر ممکن ۲(Mission: Impossible 2) از جان وو، سینمایی جاسوسی خیاط(The Tailor of Panama) پاناما در کنار پیرس برازنان و جفری راش به کارگردانی جان بورمن از آثار مهم او بشمار می روند. برای دانلود رایگان فیلم The Banshees of Inisherinبا زیرنویس فارسی و دیگر آثار او به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید. هوش مصنوعی (A.I. Artificial Intelligence) در ژانر علمی تخیلی از اسپیلبرگ آثار مهم او در ابتدای دهه اول قرن است. او در دار و دسته های نیویورکی (Gangs of New York)به کارگردانی مارتینن اسکورسیزی، کوهستان سرد(Cold Mountain) از آنتونی مینگلا و سینمایی پرطرفدار در بین ایرانیان، تروا(Troy) به کارگردانی ولفگانگ پترسن بازی کرد. برای دانلود رایگان فیلم The Banshees of Inisherinبا زیرنویس فارسی و دیدن بازی برندن گلیسون به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.
کری کوندون بازیگر ۳۹ ساله ایرلندی مانند بسیاری دیگر از بریتانیایی‌ها سابقه پررنگ تئاتری دارد.از مشهورترین و پرفروش‌ترین آثار او می‌توان به انتقام جویان: جنگ دنیاها (Avengers: Infinity War)اشاره کرد. از دیگر کارهای مطرح او که بسیار درخشید، ادامه‌ای بر سریال بریکینگ بد یعنی بهتر است با سال تماس بگیرید (Better Call Saul) را باید نام برد. برای دانلود رایگان فیلم The Banshees of Inisherin با زیرنویس فارسی و دیدن بازی کری کوندون به وبسایت ۲۴مووی مراجعه کنید.

 

برای دانلود و تماشای فیلم‌های کمدی بیشتر به صفحه اصلی 24مووی رجوع کنید.

دانلود رایگان فیلم نویز سفید White Noise 2022 با دوبله اختصاصی

کارگردان : Martin McDonagh

فیلم های مشابه

3 دیدگاه

    نازنین ژانویه 2, 2023

    به این میگن ی فیلم کمدی درام واقعی

    سبا ژانویه 2, 2023

    بهترین فیلم 2022 ولاغیر. مارتین مک‌دونائه شوخی نیست که.

    احسان ژانویه 3, 2023

    چطوریاس؟ ببینیم یا چی؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *