درباره فیلم انیمیشن

فیلم انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی ، کمدی می‌باشد و به Joel Crawford, Januel Mercado کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو بازیگرانی چون Antonio Banderas, Salma Hayek, Harvey Guillén، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم انیمیشن

  • ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، فانتزی، کمدی
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: جوئِل کِرافورد
  • صداپیشگان: آنتونیو باندِراس، سَلما هایک، فِلورانس پیو، هاروی گوییلِن، اولیویا کُلمَن، جان مولانی
  • تهیه کنندگان: مارک سوییفت
  • نویسندگان: تامی سوئِردلو، تامی ویلِر

انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو با نام اختصاصی «Puss in Boots: The Last Wish» فیلم جدیدی از شخصیت محبوب گربه چکمه پوش در مجموعه انیمیشن‌های «شرک» است که توسط «جوئِل کِرافورد» کارگردانی شده‌

است. در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish هنرمندان مشهوری از جمله سَلما هایک و فِلورانس پیو به صداگذاری می‌پردازند که درکنار آن‌ها، شاهد بازگشت بازیگر مشهور آنتونیو باندِراس برای صداگذاری شخصیت گربه چکمه پوش هستیم که همین مسئله یکی از جذاب‌ترین نکات این انیمیشن محسوب می‌شود.

انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish روایت‌گر ادامه‌ی ماجرای گربه چکمه پوش است که این‌بار برای به دست آوردن هشت جان از نه جان خود، به ماجراجویی می‌پردازد که در این راه با دشمنان و دردسرهای زیادی رو به رو می‌شود. طراحی این انیمیشن به گونه‌ای بوده که جلوه‌ای از تصاویر و نقاشی‌های شبیه به کتاب‌های داستان را به بینندگان ارائه دهد و کمی از جلوه‌های ویژه واقع‌گرایانه انیمیشن‌های دیگر مانند شرک فاصله بگیرد. در این انیمیشن بازهم شاهد دلاوری و شجاعت گربه چکمه پوش هستیم که در کنار فریبندگی و ذهن مکارش، داستانی جذاب و ماجرایی سرگرم‌کننده را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد که پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر به دانلود رایگان انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish با دوبله فارسی در سایت 24مووی بپردازید.

خلاصه داستان انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو با دوبله فارسی

داستان انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish بعد از فیلم قبلی گربه چکمه پوش اتفاق می‌افتد و حالا گربه چکمه پوش که تصمیم گرفته زندگی آرامی داشته باشد، در می‌یابد که بعد از بین بردن هیولایی که در فیلم قبل وجود داشت، به صورت تصادفی جان خود را از دست می‌دهد و بازهم زنده می‌شود. اما این‌‌بار تنها یک جان از نه جانش برای او باقی مانده و دیگر شانس دوباره‌ای برای او وجود نخواهد داشت. در میان دردسرهایی که گربه چکمه پوش برای خود درست می‌کند، چاره‌ای برای بازگرداندن همه جان‌هایش می‌یابد که همین مسئله باعث می‌شود تا او بازهم وارد ماجراجویی بزرگ و خطرناک دیگری شود و در این راه، با دوستان و دشمنان مختلفی ملاقات کند که برای تماشای ادامه‌ی این داستان جذاب و سرگرم‌کننده باید به دانلود رایگان انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish با دوبله اختصاصی بپردازید.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish گربه چکمه پوش: آخرین آرزو

  • گربه چکمه پوش (آنتونیو باندِراس): گربه‌ای که از دست قانون و ماموران فراری است و به دلیل مهارت بالای مبارزه و دلاوری‌هایش، بین مردم معروف است. او مانند هر گربه دیگری دارای نُه جان است که همین مسئله باعث شده تا او بیش از هرکسی آماده مبارزه باشد. گربه چکمه پوش علاوه بر جنگیدن، دارای قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای در فریب دادن و گول زدن دیگران است.
  • نرم پنجه (سَلما هایک): گربه خیابانی و پوزه سفیدی که در ماجراجویی‌های گربه چکمه پوش، او را همراهی می‌کند و با وجود اختلافی که در انیمیشن قبلی گربه چکمه پوش بین آن‌ها افتاد، بازهم به نوعی معشوقه‌اش به حساب می‌آید.
  • پِریتو (هاروی گوییلِن): سگی که در دردسرهای گربه چکمه پوش و نرم پنجه همراه آنان است و برخی مواقع برای نجات خود، نیاز به کمک آن‌ها دارد.

زمان پخش انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish گربه چکمه پوش: آخرین آرزو

انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو در تاریخ 21 دسامبر 2022 (30 آذر 1401) منتشر خواهد شد که بعد از این تاریخ می‌توانید به دانلود رایگان انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish با دوبله اختصاصی در سایت 24مووی بپردازید.

دانلود رایگان انیمیشن با دوبله اختصاصی

کارگردان : Joel Crawford, Januel Mercado

فیلم های مشابه

7 دیدگاه

    سپیده دسامبر 20, 2022

    خیلی ذوق دارم زودتر فیلمو ببینم

    ماریا دسامبر 20, 2022

    دوبله هاتون عالیه بخصوص روی انیمیشن ها.. بامزه اس و سن و سال نمیشناسه زودتر بذارید مادر و دختری ببینیم

      مدیر سایت دسامبر 21, 2022

      خوشحالیم که دوست دارید دوبله های مارو و مخاطب مایید.🌸

    بهرام دسامبر 20, 2022

    انیمیشن موردعلاقه‌م 😍😍

    حسام دسامبر 20, 2022

    شب یلدا با گربه چکمه پوش

    نازنین دسامبر 21, 2022

    یادش بخیر گربه چکمه پوشو تو شرک چقدد دوس داشتم خیلی پررو بود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *