درباره فیلم انیمیشن

فیلم انیمیشن Wendell & Wild محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی ، کمدی می‌باشد و به Henry Selick کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم انیمیشن وندل و وایلد بازیگرانی چون Keegan-Michael Key, Jordan Peele, Lyric Ross، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم انیمیشن

وندل و وایلد انیمیشنی ترسناک-کمدی و محصول سال 2022 در آمریکاست که با تکنیک استاپ موشن ساخته شده است. برای دانلود رایگان انیمیشن Wendell & Wild با دوبله اختصاصی می‌توانید به وبسایت دانلود فیلم و سریال 24مووی سر بزنید.

  • ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، ترسناک
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: ایالات متحده
  • کارگردان: هنری سیلیک
  • صداپیشگان: کیگان مایکل کی، جوردن پیل، لیریک راس، آنجلا باست، جیمز هنگ، سام زلایا، تامارا اسمارت، سیما ویردی، رامونا یونگ، وینگ ریمز
  • تهیه کنندگان: جردن پیل، هنری سیلیک، الن گلداسمیت وین
  • نویسندگان: بر اساس کتاب چاپ نشده «وندل و وایلد» به نویسندگی «هنری سیلیک» و «کلی چپمن» (Clay McLeod Chapman)

استاپ موشن (Stop motion) تکنیکی در ساخت انیمیشن است که در آن اشیا «فریم به فریم» حرکت داده شده و به این شکل تصویر برداری می‌شوند. از معروف‌ترین استاپ موشن‌ها می‌توان به انیمیشن‌های «پت و مت» و «بره ناقلا» اشاره کرد. انیمیشن کمدی-ترسناک وندل و وایلد (Wendell & Wild) نیز با این تکنیک ساخته شده است.

«هنری سیلیک» را می‌توان از متخصصان ساخت فیلم – انیمیشن به شکل «استاپ موشن» دانست که پس از سال‌ها بار دیگر در نقش کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس دست به ساخت انیمیشن بلند دیگری زده است. آخرین انیمیشن ساخت «هنری سیلیک» به سال 2009 میلادی و انیمیشن «کورالین» (Coraline) باز می‌گردد. انیمیشنی که همان سال برنده جایزه بهترین انیمیشن بفتا و در سال 2010 کاندید دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی شد. همچنین هنری سیلیک کارگردانی انیمیشن‌های موفق دیگری مانند «کابوس قبل از کریسمس» (The Nightmare Before Christmas) در سال 1993 و همچنین کارگردانی انیمیشن «جیمز و هلوی غول پیکر» (James and the Giant Peach) در سال 1996 را در کارنامه هنری خود دارد.

برای تماشای انیمیشن‌ها و فیلم‌های دیگر این نویسنده و کارگردان و همچنین دانلود رایگان انیمیشن Wendell & Wild با دوبله اختصاصی می‌توانید به وبسایت 24مووی مراجعه نمایید.

 

خلاصه داستان انیمیشن Wendell & Wild وندل و وایلد

کت الیوت (با صدای لیریک راس) دختر یتیم 13 ساله است که به یک مدرسه کاتولیک مخصوص دختران مشکل دار منتقل می‌شود، در حالی که با احساس گناه به خاطر نقش‌اش در کشته شدن والدینش دست و پنجه نرم می‌کند.

داستان انیمیشن «وندل و وایلد» از آنجا آغاز می‌شود که دو برادر شیطانی و فریب‌کار به نام‌های وندل (با صدای کیگان مایکل کی) و وایلد (با صدای جوردن پیل) سعی می‌کنند با کمک کت خود را به سرزمین زندگان احضار کنند. این دو برادر در تلاش‌اند تا با رسیدن به سرزمین زندگان پروژه رویایی خود برای ساخت «نمایشگاه سرگرمی شیطانی» را تحقق بخشند. برای دانلود رایگان انیمیشن Wendell & Wild با دوبله اختصاصی و تماشای این داستان کمدی-ترسناک و هیجان‌انگیز می‌توانید از وبسایت 24مووی استفاده کنید.

 

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران انیمیشن Wendell & Wild  وندل و وایلد

صداپیشگی دو شخصیت اصلی انیمیشن «وندل و وایلد» را «کیگان مایکل کی» و «جوردن پیل» بر عهده دارند. «کیگان مایکل کی» بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کمدین و تهیه کننده آمریکایی است که پیش از این، صداپیشگی انیمیشن‌های محبوب و پربیننده‌ای مانند «شیر شاه» (در نقش اد)؛ «هتل ترانسیلوانیا» (در نقش مومیایی) و «داستان اسباب بازی 4» (در نقش داکی) را در کارنامه دارد.

برای دانلود و تماشای انیمیشن‌های پر بیننده این بازیگر و همچنین دانلود رایگان انیمیشن Wendell & Wild با دوبله اختصاصی می‌توانید به وبسایت 24مووی سر بزنید.

صداپیشگی دیگر نقش اصلی انیمیشن «وندل و وایلد» بر عهده «جوردن پیل» است. این بازیگر، کمدین و فیلم‌ساز آمریکایی متولد 1979 است که بیشتر با کارگردانی و نویسندگی فیلم «Get Out» (برو بیرون)، که در سال 2017 اکران شد، شناخته می‌شود. پیل با این فیلم توانست در نودمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت 3 جایزه‌ی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی شود. پیل اولین آمریکایی- آفریقایی است که توانست جایزه «بهترین فیلم‌نامه غیر اقتباسی» را در اسکار از آن خود کند.

صداپیشگی نقش «کت الیوت» 13 ساله، که قرار است به دو برادر وندل و وایلد در پا گذشتن به دنیای زندگان کمک کند، بر عهده «لیریک راس» جوان است. «لیریک راس» بازیگر 19 ساله (متولد سال 2003) آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش «Deja Pearson» در مجموعه تلویزیونی «This Is Us» محصول شبکه تلویزیونی ان بی سی (NBC) شناخته می‌شود.

 

زمان پخش انیمیشن Wendell & Wild 2022

وندل و وایلد اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی تورنتو در 11 سپتامبر 2022 (20 شهریور) تجربه کرد. این انیمیشنِ 1 ساعت و 45 دقیقه‌ای در 21 اکتبر (29 مهر) در سینماهای منتخب اکران و 28 اکتبر (6 آبان) در سایت نتفلیکس که از شرکت‌های تولید کننده این انیمیشن است، پخش خواهد شد. برای دانلود رایگان انیمیشن Wendell & Wild با دوبله اختصاصی می‌توانید به وبسایت دانلود فیلم و سریال  24مووی مراجعه کنید.

 

دانلود رایگان و تماشای آنلاین جدیدترین انیمیشن‌ها با دوبله اختصاصی

کارگردان : Henry Selick

فیلم های مشابه

یک دیدگاه

    ممد اکتبر 24, 2022

    موضوع جدید و جالبی داره ایول

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *