درباره سریال انیمیشن

سریال انیمیشن Sonic Prime محصول کشور آمریکا ، کانادا ، ژاپن و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریال انیمیشن سونیک پرایم بازیگرانی چون Shannon Chan-Kent, Brian Drummond, Ashleigh Ball, Deven Christian Mack، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال انیمیشن

  • ژانر: اکشن، ماجراجویانه، انیمیشن
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا، کانادا
  • کارگردان: (کارگردان هنری) رالف اگلستون
  • صداپیشگان: دون کریستین مک، برایان دارموند، وینسنت تانگ، اشلی بال
  • تهیه‌کنندگان: دانکن رولو، جویی کلی، استیون سیگل
  • نویسندگان: دانکن رولو

«رالف اگلستون» هنرمند خلاق و آمریکایی که ۲۸ اوت سال ۲۰۲۲ از دنیا رفت، کارگردان هنری «سونیک پرایم» بود. اون زنده نماند تا شاهد اکران این مجموعه انیمیشن باشد. وی در پروژه‌های مهمی مانند «داستان‌های شگفت‌انگیز» از «اسپیلبرگ» که در دهه هشتاد از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شد،‌ همکاری و کسب تجربه کرد. در پروژه‌های مهم دیزنی مانند «شیرشاه»، «علاالدین» و «پوکاهانتس» نیز مشارک داشته است. فعالیت حرفه‌ای او در «پیکسار» و از سال ۱۹۹۲ آغاز می‌شود که زمان شکل‌گیری مجموعه «داستان اسباب بازی» با این شرکت همکاری می‌کند.

دانلود رایگان سریال The Witcher: Blood Origin با دوبله اختصاصی

رالف اگلستون برای ساخت انیمیشن کوتاه «برای پرندگان»، محصول پیکسار در سال ۲۰۰۲ برنده اسکار بهترین انیمیشن کوتاه شد. او به مدت شش سال  مسئول طراحی انیمیشن محبوب «بیرون و درون» بود و در بسیاری از انیمیشن‌های محبوب این سال‌ها مشارکت داشته است. «شرکت هیولاها»، «شگفت‌انگیزان»، «راتاتویی» و «روح» از کارهای مشهور اوست.

«سونیک خارپشت» یکی از محبوب‌ترین کارکترهای خلق شده در دنیای بازی است. او خارپشتی آبی رنگ است که در کمترین زمان ممکن همه دشمنان را از بین می‌برد و به مرحله بعدی می‌رود. او سریع‌ترین خارپشت جهان است و هیچ موجودی به پای او نمی‌رسد. این شخصیت بازی توانست شرکت سگا را در رقابت با نینتندو و شخصیت جهانی «ماریو»،‌ پیش بیندازد. حالا شرکت سگا با همکاری نتفلیکس و دو شرکت دیگر مجموعه‌ی انیمیشنی این شخصیت دوست‌داشتنی دنیای بازی‌های ویدیویی را به صورت یک سریال انیمیشنی ارائه کرده‌اند.

 

خلاصه داستان انیمیشن سونیک پرایم دوبله فارسی

در این اثر ماجراجویانه سرنوشت در یک دنیای مولتی‌ورس جدید و عجیب در دستان سونیک است. در این مجموعه اتفاقاتی برای سونیک می‌افتد و کارهایی انجام می‌دهد که باعث می‌شود او به خودشناسی رسیده و خودش را پیدا کند. او ضمن اینکه مجموعه اعمال قهرمانانه انجام داده و خودش را پیدا می‌کند، به رستگاری نیز می‌رسد. برای  دیدن سریال سونیک پرایم و دانلود رایگان انیمیشن sonic Prime با دوبله فارسی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

 

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران انیمیشن Sonic Prime سونیک پرایم

«دون کریستین مک» هنرمند،‌ صداپیشه و نویسنده ۳۴ ساله آمریکایی نقش سونیک را در انیمیشن پرایم سونیک بر عهده دارد.

او در سریال انیمیشن دنیل افسون شده صداپیشگی نقش هوگی را برعهده دارد. علاوه بر او بازیگرانی مانند شانتل ریلی،‌الکس باریما، لین رافرتی و کاترین دیشر بازی می‌کنند. در این انیمیشن،‌دنیل می داند که جادو واقعی است اما از دید عموم پنهان شده است. دنیل به ماده‌ای دست پیدا می‌کند که جادوگرانی خطرناک به دنبال به دست آوردن آن هستند. برای دیدن انیمیشن «دنیل افسون شده» و همچنین «سونیک پرایم» و دانلود رایگان انیمیشن sonic Prime با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

سریال کمدی و محبوب «انگری برد» یا «پرندگان خشمگین: جنون تابستان» که  اقتباسی از بازی مشهور انگری برد است،‌ دیگر صداپیشگی اوست. در این سریال که از محصولات نتفلیکس است بازیگرانی دیگر مثل آنا سانی،‌ لن هانلین و آدام کریشنر حضور دارند. در سریال انیمیشن Dorg Van Dango  در کنار اندرو مک‌نی و شارن هارستفیلد،‌ صداپیشگی نقش «جت لازر» را برعهده دارد. برای مشاهده سینمایی سونیک پرایم و دانلود رایگان انیمیشن sonic Prime با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

«برایان دارموند»، صداپیشه ۵۳ ساله کانادایی صداپیشگی دکتر اگمن را بر عهده دارد. او در سریال انیمیشن «موش خبرنگار» که چند فصل از آن منتشر شده است،‌حضور دارد. این مجموعه داستان موشی کنجکاو را بیان می‌کند که در پی کشف رازهای بزرگ، سفرها و دردسرهای زیادی را به جان می خرد. نویسندگان این سریال آدام کوهن،جولین فری و بن تونسن هستند.

انیمیشن «داینوتراکس:‌ سوپر شارژ» دیگر صداپیشگی برایان دارموند است. این انیمیشن جذاب داستان موجوداتی ماقبل تاریخ را روایت می‌کند که ترکیبی از دایناسور و ماشین آلات هستند. این ماشیناسورها گروهی هستند که درگیر اتفاقات و ماجراجویی‌های مختلفی می‌شوند. در این کمدی اکشن و خانوادگی که محصول کمپانی «دریم ورک» است و افتخارات زیادی از جمله نامزدی جوایز آنی و دی‌تایم امی را دارد، در کنار برایان دارموند، اندرو فرانسیس، مت هیل، دورن بل و ترور دووال به صداپیشگی می‌پردازند.

انیمیشن «شیرین‌کاری‌های کارآگاه گجت» به کارگردانی ازکیل نورتون مجصول سال ۲۰۰۵ از دیگر کارهای اوست. در این فیلم کاراگاه گجت که آماده شرکت در مسابقه شیرین‌کاری است با اتفاق عجیب فرار کلا از زندان مواجه می شود. برای دیدن سریال انیمیشن سونیک پرایم و دانلود رایگان انیمیشن sonic Prime با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

«وینسنت تانگ»، بازیگر، صداپیشه و بدلکار ۴۲ ساله کانادایی نیز در این سریال حضور  دارد. او در انیمیشن «عصر یخبندان ماجراهای باک وایلد» حضور پیدا کرده است. این انیمیشن کمدی-ماجراجویی قسمت ششم از فرانچایز عصر یخبندان به کارگردانی دانکین است. علاوه بر وینسنت تانگ، شان کنین،‌ جیک گرین،‌ آرون هریس، دومنیک جنینز و سایمون پگ نیز در این سینمایی انیمیشن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن لگو نینجا استاد اسپینجیتزو که توسط مایکل هگنر و تامی اندرسن ساخته شده است از دیگر کارهای اوست. در این سریال وقتی که دنیای نینجاها با تهدید روبرو می‌شود،‌ همگی برای نجات جهان اقدام می‌کنند. کلی متزگر و ‌کربی مورو در کنار وینسنت تانگ از دیگر صداپیشگان این سریال هستند.

انیمیشن ابرهیولاها، هیولاهای فوق‌العاده: کلاس جدید و مهمانی هیولاها از دیگر هنرنمایی این صداپیشه کانادایی است. برای دیدن انیمیشن سونیک پرایم با صداپیشگی وینسنت تانگ و دانلود رایگان انیمیشن sonic Prime با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

«اشلی بال» صداپیشه، بازیگر و موسیقی‌دان ۳۹ ساله (۱۹۸۳) کانادایی در نقش میلس در انیمیشن سونیک پرایم حضور دارد. از جمله مشهورترین کارهای او حضور در انیمیشن موزیکال و فانتزی «پونی کوچولوی من: فیلم» است. این فیلم بر اساس سریال انیمیشن «پونی کوچولوی من: دوستی جادو است» ساخته که اشلی بال در هر دو حضور دارد. کارگردانی انیمیشن سینمایی را «جیسون تیسن» بر عهده دارد و مگان مک‌کارتی و مایکا ووگل از نویسندگان آن هستند. امیلی بلانت، مایکل پینا،‌ زویی سالدانیا،‌ تارا استرانگ و اندریا لیبمن از جمله بازیگران این فیلم هستند. «پونی کوچولو : دختران اکواستریا» که یک کمدی موزیکال و فانتزی است و کارگرانی آن را نیز «جیسون تیسن» بر عهده دارد از کارهای مشهور این بازیگر است. برای دیدن انیمیشن سونیک پرایم و دانلود رایگان انیمیشن sonic Prime با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

زمان پخش انیمیشن Sonic Prime

۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ انیمیشن سونک پرایم برای اولین بار منتشر می‌شود.

فیلم های مشابه

6 دیدگاه

    علی دسامبر 27, 2022

    این فیلم عالی بود

    مهتا دسامبر 31, 2022

    سونیک عالیهه همه قسمتاش خوبهه

    غزال تیزپا دسامبر 31, 2022

    کیه که سونیک رو دوست نداشته باشه؟؟؟عاااالی

    سونیا ژانویه 1, 2023

    بچه بودم سونیک خیلی دوست داشتم.

    کیانوش ژانویه 3, 2023

    سونیک واقعا از بهترین انیمیشن هاعه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *