درباره فیلم انیمیشن

فیلم انیمیشن Strange World محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به Don Hall, Qui Nguyen کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم انیمیشن دنیای عجیب و غریب بازیگرانی چون Alan Tudyk, Jake Gyllenhaal, Gabrielle Union, Jaboukie Young-White، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم انیمیشن

  • ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: دان هال
  • صداپیشگان: جیک جیلنهال، جابوکی یونگ وایت، دنیس کواید، گبریل یونیون، لوسی لیو، آلن تودیک
  • تهیهکنندگان: روی کانلی، جنیفر لی
  • نویسندگان: کوی نگوین

«دان هال» هنرمند ۵۳ آمریکایی (۱۹۶۹) و خالق دو انیمیشن موفق در سالهای گذشته است. او پس از فارغالتحصیلی وارد شرکت دیزنی شد و ابتدا به عنوان یکی از نویسندگان انیمیشن «تارزان»، تواناییهای خود را به مدیران استودیو نشان داد. در سال ۲۰۱۱ کارگردانی انیمیشن بلند «وینیپو» را به صورت مشترک انجام داد. وینیپو خرسی داستانی است که در باغوحش لندن نگهداری میشود و توسط «آ. آ. میلن» نویسنده انگلیسی داستان کودکان در سال ۱۹۲۶ خلق شد.

دیزنی چندین دهه است که انیمیشنهای پو را می سازد و به اذعان مدیران این شبکه، پس از «میکی ماوس» دومین شخصیت دوستداشتنی و مورد اعتماد مجموعه دیزنی است.

دانلود رایگان انیمیشن Sonic Prime با دوبله اختصاصی

پس از تجربه موفق وینیپو، دان هال در سال ۲۰۱۴ کارگردانی مشترک «۶ ابر قهرمان» را پذیرفت که به خاطر آن برنده اسکار بهترین انیمیشن سال شد. این انیمیشن برگرفته از کمیکهای مارول بوده و داستان نوجوانی بنام هیرو هاماداست که عاشق دانش رباتیک است. این انیمیشن که هم مورد استقبال کودکان و هم بزرگسالان قرار گرفت، با هزینه ۱۶۵ میلیونی ساخته شده و ۶۵۷ میلیون دلار فروش کرده است. موفقیتی کمنظیر که باعث همکاریهای بیشتر دان هال و استودیو دیزنی شده است. برای دیدن آخرین کارگردانی او و دانلود رایگان انیمیشن Strange World با دوبله فارسی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

«کوی نگوین» نویسنده انیمیشن دنیای عجیب و غریب، ۴۶ ساله و اهل آمریکاست. از معروفترین آثار او باید به انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» اشاره کرد که در سال ۲۰۲۱ اکران شد.

خلاصه داستان انیمیشن دنیای عجیب و غریب دوبله فارسی

کِلِیدهای افسانهای، خانوادهای از کاوشگران هستند که اختلافات آنها تهدیدی برای شکست آخرین و حیاتیترین ماموریت آنهاست. این خانواده هر کدام تواناییهای مختلف و متفاوتی دارند تا جایی که این تفاوتها و اختلافات دردسرساز شده و کار به جایی میکشد که ماموریت آنها را به خطر میاندازد. برای مشاهده انیمیشن دنیای عجیب و غریب و دانلود رایگان انیمیشن Strange World با دوبله اختصاصی از وبسایت ۲۴مووی استفاده کنید.

معرفی شخصیت‌‌ها وبازیگران انیمیشن Strange World دنیای عجیب و غریب

«جیک جیلنهال» بازیگر ۴۱ ساله آمریکایی صداپیشگی سرچر کلید را برعهده دارد. این بازیگر برای بازی در سینمایی «کوهستان بروکبک» برنده جایزه بفتا و نامزد جایزه اسکار شد. از اولین حضورهای سینمایی او فیلم «میراث مالکوم» به کارگردانی «استیون جلینهال» است. او در خانوادهای سینمایی بزرگ شده است و استیون پدر اوست. در این فیلم بازیگرانی مانند بیلی باب تورنتون، جیمی لی کورتیس و استیو کرول بازی میکنند. 

«دانی دارکو» به کارگردانی «ریچارد کلی» بیش از همه باعث شهرت او شد. وی در سال ۲۰۰۵ در سینمایی «جارهد»، فیلمی به کارگردانی «سام مندس» که بر اساس کتابی به همین نام از «آنتونی سوافورد» ساخته شده است، حضور داشت. در این فیلم پیتر سارسگارد، کریس کوپر و جیمی فاکس نیز بازی میکنند. از دیگر فیلمهای او می توان به فیلم موفق «اورست» به کارگردانی «بالتاسار کورماکور»، در کنار بازیگرانی مانند جیسن کلارک، جاش برولین، جان هاکس، رابین رایت و کایرا نایتلی اشاره کرد. برای لذت بردن از هنرنمایی او در سینمایی دنیای عجیب و غریب و دانلود رایگان انیمیشن Strange World با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

«دنیس کواید» گویندهی نقش یگر کلید است. این بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی سابقهای طولانی در هالیوود دارد. او در «مردان واقعی» به کارگردانی «فلیپ کافمن» (۱۹۸۳) که بر اساس کتابی از «تام وولف» ساخته شده، بازی کرده است. فیلمی با حضور اد هریس، سام شپارد و اسکات گلن. در سال ۱۹۸۴ در سینمایی «چشمانداز» به کارگردانی «جوزف روبن» و با حضور کریستفر پلامر، ماکس فون سیدو و کیت کپشا حضور داشته است.

از دیگر آثار مشهور او «دور از بهشت» به کارگردانی «تاد هینز» است. فیلمی که در آن جولیان مور و پاتریشیا کلارکسون نیز حضور دارند. دور از بهشت نامزد بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بازیگر نقش اول زن در مراسم اسکار شد. «قاچاق» از «استیون سودربرگ» و سریال تلویزیونی «جالوت و جی لی جو» از دیگر کارهای مهم اوست. برای دیدن هنر این بازیگر و مشاهده انیمیشن دنیای عجیب و غریب و دانلود رایگان انیمیشن Strange World با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴ مووی مراجعه کنید.

«گبریل یونیون» صداپیشهی نقش مریدین کلید است. گبریل یونیونِ ۵۰ ساله و آمریکایی، سابقا مدل بوده است. او سابقا در «پسران بد ۲» به کارگردانی «مایکل بی» محصول سال ۲۰۰۳ بازی کرده است و در این فیلم در کنار بازیگرانی چون ویل اسمیت، مارتین لارنس، مایکل شنون و یول وازکوئز حضور داشته است. او در «کادیلاک رکوردز» به کارگردانی و نویسندگی «دارنل مارتین» با آدرین برودی، جفری رایت و بیانسه (خواننده مشهور و بین المللی) همبازی بوده است. 

«ملاقات با دیو» به کارگردانی «برایان رابینز» با بازی ادی مورفی و الیزابت بنکس، از دیگر حضورهای سینمایی گبریل یونیون است. از فعالیتهای تلویزیونی میتوان به مجموعه «فلش فوروارد» اشاره کرد.

«لوسی لیو» گویندهی نقش کالیستو مال، رهبر اکتشافات در دنیای عجیب و غریب و ریيس سرزمین آوالونیا است. شاید مهمترین و به یادماندنیترین حضور سینمایی این بازیگر ۵۳ ساله، تایوانیتبار و اهل آمریکا، فیلم «بیل را بکش» به کارگردانی «تارانتینو» است. «فرشتگان چارلی» یکی دیگر از فیلمهایی بود که او را به سوی شهرت رهنمون کرد. او در کنار کمرون دیاز و درو باریمور یکی از اعضای دختران مبارزه با جرم بود. 

«بن بست» به کارگردانی «واندی کرتیس هال» محصول ۱۹۹۷ و با حضور تیم راث و توپاک شکور، «تقاص» به کارگردانی «برایان هالند» و بازیگری «مل گیبسون» از دیگر کارهای موفق لوسی لیو است. برای مشاهده هنرنمایی او و دانلود رایگان انیمیشن Strange World با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

زمان پخش انیمیشن Strange World 2022

انیمیشن سینمایی دنیای عجیب و غریب در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۱ در سینماها اکران میشود و تا آن تاریخ برای تماشای این انیمیشن از ۲۴مووی منتظر بمانید.

دانلود رایگان انیمیشن جدید با دوبله اختصاصی

فیلم های مشابه

6 دیدگاه

    آتنا سپتامبر 26, 2022

    عالی

    یاسمن نوامبر 19, 2022

    امیدوارم دیزنی ناامیدمون نکنه.

      مدیر سایت نوامبر 22, 2022

      دیزنی هیچوقت ناامیدمون نکرده😇

    آوا نوامبر 19, 2022

    دوبله هاتون خیلی خوبه بخصوص روی انیمیشن ها

      مدیر سایت نوامبر 22, 2022

      خوشحالیم که دوست داشتید

    sam نوامبر 19, 2022

    فقط صدای جیک گیلنهال

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.