درباره فیلم

فیلم Slumberland محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی می‌باشد و به Francis Lawrence کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم اسلامبرلند بازیگرانی چون Jason Momoa, Kyle Chandler, India de Beaufort, Chris O'Dowd, Marlow Barkley, Weruche Opia, Yanna McIntosh, Izaak Smith، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: ماجراجویی، فانتزی، خانوادگی
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: فرانسیس لارِنس
  • بازیگران: جیسون موموآ، مارلو بارکلی، کایل چَندلِر، ایندیا دِ بیوفورت، دیوید اُدود
  • تهیه کنندگان: پیتر چِرنین، فرانسیس لارِنس، جِنو تاپینگ
  • نویسندگان: دیوید گویون، مایکل هَندِلمَن

فیلم اسلامبرلند، محصول جدید شبکه محبوب و مشهور نتفلیکس است که توسط «فرانسیس لارنس» کارگردانی شده و در آن شاهد ایفای نقش ستاره‌های مشهور هالیوودی مانند جیسون موموآ هستیم. فیلم Slumberland که دارای حال و هوای فانتزی و خانوادگی است، بر اساس کامیک بوک یا کتاب مصوری با همین نام ساخته شده و داستان دختری را روایت می‌کند که در سرزمین رویاها به دنبال پدر خود می‌گردد. دیوید گویون که سابقه درخشانی در ساخت فیلم‌های مشهوری همچون «کنستانتین»، «Red Sparrow» و سری فیلم‌های «Hunger games» دارد، بعد از همکاری با جیسون موموآ در سریال «See»، مسئولیت ساخت فیلمی فانتزی و خانوادگی را بر عهده گرفت که بازیگران درخشان زیادی مانند کایل چندلر و دیوید اُدود در آن حضور دارند. فیلم اسلامبرلند شما را به دنیای رویاها و سرزمینی جادویی خواهد برد تا شاهد ماجراجویی جذاب و لذت‌بخشی باشید، پس هرچه سریع‌تر به دانلود رایگان فیلم Slumberland با دوبله اختصاصی بپردازید.

خلاصه داستان فیلم Slumberland 2022 اسلامبرلند با دوبله اختصاصی

داستان فیلم Slumberland روایت ماجراجوییِ دختری به نام نِمو است که با همراهی یاغیِ نیمه هیولایی به نام فلیپ، به دنبال پدر خود است. نمو با پدر خود که یک دریانورد است زندگی می‌کرد که ناگهان پس از ناپدید شدن پدرش در دریا، به سرپرستی عموی خود که اخلاق و رفتار عجیبی دارد، گرفته می‌شود. نمو در خواب و رویاهای خود سرزمینی به نام اسلامبرلند را می‌یابد که در آن با فلیپ که نیمه انسان-نیمه هیولا است، آشنا می‌شود. نمو با فلیپ در سرزمین رویاها همراه می‌شود تا با این ماجراجوییِ بزرگ و پر دردسر، پدر خود را پیدا کند که برای تماشای ادامه این داستان جذاب باید به دانلود رایگان فیلم Slumberland با دوبله اختصاصی بپردازید.

دانلود رایگان فیلم سینمایی خارجی با دوبله اختصاصی

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم Slumberland 2022 اسلامبرلند

  • فلیپ (جیسون موموآ): یاغی و عیاشی در سرزمین رویاها یا اسلامبرلند که نیمه هیولا است و هنگام رویارویی با نِمو، ادعا می‌کند که پدر او را می‌شناسد و می‌تواند در مسیر پیدا کردن او به نمو کمک کند.
  • نِمو (مارلو بارکلی): دختر کوچکی که با پدر خود زندگی می‌کرد و بعد از ناپدید شدن او در دریا، توسط عموی خود به سرپرستی گرفته می‌شود. نمو با غرق شدن در سرزمین رویاها متوجه می‌شود که با کمک فلیپ می‌تواند پدر خود را پیدا کند و ماجراجویی عظیمی را از سر می‌گیرد که در آن باید از رویاها و کابوس‌های مختلفی عبور کند.
  • عموی نِمو (کریس اُدود): عموی نِمو که بعد از ناپدید شدن برادر خود در دریا، نمو را به خانه خود می‌آورد تا از او مراقبت کند اما با رفتار عجیب و اخلاق غیرعادی خود، نمی‌تواند جای پدر نمو را پُر کند.

زمان پخش فیلم Slumberland 2022 اسلامبرلند

فیلم اسلامبرلند در تاریخ 18 نوامبر 2022 (27 آبان 1401) منتشر خواهد شد که بعد از این تاریخ می‌توانید به دانلود رایگان فیلم Slumberland با دوبله اختصاصی در سایت 24مووی بپردازید.

 

دانلود رایگان و تماشای آنلاین جدیدترین فیلم های ماجراجویی با دوبله اختصاصی

فیلم های مشابه

4 دیدگاه

    امیررضا نوامبر 9, 2022

    این جیسون موموآ هم دیگه همه جا هست…

    سمیه نوامبر 9, 2022

    شبیه آلیس در سرزمین عجایبه پوسترش

    ممد نوامبر 14, 2022

    دوبله هاتون فوق العاده اس

      مدیر سایت نوامبر 14, 2022

      ممنون از نظر شما خوشحالیم که دوست داشتید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *