درباره فیلم

فیلم Avatar: The Way of Water محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، علمی تخیلی می‌باشد و به James Cameron کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم آواتار: راه آب بازیگرانی چون Cliff Curtis, Kate Winslet, Sam Worthington, Zoe Saldana, Stephen Lang, Sigourney Weaver, Jemaine Clement, Joel David Moore, CCH Pounder, Dileep Rao, Matt Gerald, Jamie Flatters, Edie Falco, Britain Dalton, Trinity Jo-Li Bliss, Jack Champion, Filip Geljo, Duane Evans Jr., Sean Anthony Moran, Bailey Bass, Keston John، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: اکشن،علمی تخیلی، ماجراجویانه، فانتزی
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان: جیمز کامرون
  • بازیگران: سم ورثینگتون، زویی سالدانیا، سیگورنی ویور، استیون لانگ،کیت وینسلت
  • تهیه کنندگان: جیمز کامرون، جان لاندو
  • نویسندگان: جیمز کامرون، ریک یافا، آماندا سیلور

در سال ۲۰۰۹ سینمایی علمیتخیلی «آواتار» برای اولین بار اکران شد. فیلمی که با بودجهای هنگفت ساخته شد و بسیاری منتظر بودند تا با شکست تجاری ویران کننده، پرونده «جیمز کامرون» و استودیو فیلمسازی او در هم پیچیده شود. اما آواتار با فروشی نزدیک به ۳ میلیارد دلار، دوباره هنر جیمز کامرون در پیدا کردن رگ خواب مخاطب را نشان داد و رکورد پرفروشترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرد.

دانلود رایگان فیلم دبیرستان هیولا Monster High: The Movie با دوبله اختصاصی

«آواتار: راه آب» فیلمیست که طرفدارنش را مدتها منتظر گذاشته است. پس از موفقیت قسمت اول، ضعفهای تکنیکی در فیلمبرداری صحنههای زیر آب، باعث به تعویق افتادن ساخت ادامه آن شد. در ادامه نیز همهگیری کرونا، اکران آن را عقب انداخت و حالا پس از چند بار به تعویق افتادن زمان اکران، بالاخره انتظارها به پایان رسیده است. برای مشاهده آخرین سینمایی جیمز کامرون و دانلود رایگان فیلم Avatar: The Way of Water با دوبله فارسی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

این فرنچایز پرطرفدار همچنین شامل چندین بازی ویدئویی و تمپارک است. علاوه بر قسمت ابتدایی آواتار،سه دنبالهی سینمایی نیز بر آن ساخته شده که هرکدام قصهی مجزایی دارند اما یک ابرروایت همهی داستانها را به هم مرتبط میکند. مجموع بودجه این پروژه بلندپروازانه و موفق سینمایی، چیزی بین ۱ تا ۲ میلیارد دلار برآورد شده است که آن را به یکی از ارزشمندترین پروژههای سینمایی تبدیل میکند.

جیمز کامرون نویسنده،کارگردان و تهیهکننده ۶۸ ساله آمریکایی و بنیانگذار لایتستورم انترتیمنت، دیجیتال دامین و ارثشیب پروداکشنز است. او سازنده چندین فیلم دورانساز و مهم اکشن و علمیتخیلی بهشمار میرود. «ترمیناتور» یا The Terminator با بودجهای حدود ۶ میلیون دلار، به فروشی ۷۸ میلیونی رسید. این موفقیت عامل شهرت جهانی «آرنولد شواتزنگر» و هموار کردن راه برای فعالیتهای سینمایی جیمز کامرون شد. این فیلم باعث ساخت فرنچایزی متشکل از چندین فیلم سینمایی، سریال، کمیک، رمان و بازیهای ویدیویی شده و در سال ۲۰۰۸ به دلیل اهمیتش، در فهرست ملی فیلم ثبت شد. برای مشاهده فرنچایز دیگری از جیمز کامرون و دانلود رایگان فیلم Avatar: The Way of Water با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی بروید.

سینمایی علمی تخیلی و ماجراجویانه «ورطه» با بازی اد هریس،مری الیزابت ماسترانتونیو و میکل بین داستان رقابتی در زیر دریا بین نیروهای روس و آمریکاست. زیر دریا همان فضای مورد علاقه جیمز کامرون است که بارها به آن رجوع کرده. او مستندهایی نیز برای نشنال جئوگرافیک در زمینه کاوشهای دریایی ساخته است. 

اما شاهکار بیبدیل او بدون شک «تایتانیک» است. فیلمی که در زمان خود رکورد هزینه ساخت و در ادامه رکورد فروش را شکست. داستان عاشقانه جک و رز با بازی «لئوناردو دیکاپریو»  و «کیت وینسلت» که آمیختهای از تاریخ و تخیل بود. این فیلم موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم،بهترین کارگردانی و بهترین تدوین شد. برای دیدن آخرین کارگردانی جیمز کامرون و دانلود رایگان فیلم Avatar: The Way of Water با دوبله اختصاصی از وبسایت ۲۴مووی استفاده کنید.

خلاصه داستان فیلم آواتار:‌ راه آب دوبله فارسی

اتفاقات سینمایی آواتار: راه آب، ده سال پس از رخدادهای قسمت ابتدایی رخ میدهد. این فیلم روایت و داستان زندگی خانواده سالی با بازی «سم ورثینگتون» است. مشکلاتی برای آنها پیش میآید و تلاشهایی که برای حفظ خانواده و امنیت آن انجام میدهند، در این فیلم دیده میشود. سالی و همسرش نبردهایی را برای زنده ماندن از سر میگذرانند و مصیبتهای سهمگینی را متحمل میشوند. برای دیدن سرگذشت هیجانانگیر خانواده سالی و دانلود رایگان فیلم Avatar: The Way of Water با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

معرفی شخصیتها و بازیگران فیلم Avatar: The Way of Water آواتار: راه آب

«سم ورثینگتون» بازیگر ۴۶ ساله استرالیایی نقش سالی را در آواتار: راه آب بازی میکند. او  در سال ۲۰۰۲ در سینمایی «جنگ هارت» به کارگردانی «گریگوری هابیلت» و نویسندگی «بیلی ری» و «تری جرج» بازی کرده است. او  در این فیلم با بروس ویلیس،کالین فارل،ترنس هاوارد،کول هاسر و مارچل یورش همبازی بوده است.

«کارهای کثیف» به کارگردانی «دیوید کیسر» و بازیگری برایان برون، جان گودمن و سم نیل محصول سال ۲۰۰۲ دیگر فیلمی است که سم ورثینگتون در آن بازی کرده است. او در سال ۲۰۰۴ نیز در یک سینمایی درام و کم هزینه به نام «پشتک» به کارگردانی «کیت شورتلند» حاضر شد. ابی کورنیش و اریک تامسون با او در این سینمایی همبازی بودهاند. 

«دعاهای شکارچی» به کارگردانی «جاناتان موتسو»، «خشم تایتانها» به  کارگردانی «جاناتان لیبسمن» و «نبرد تایتان‌ها» به کارگردانی «لویس لتریرآ» از دیگر حضورهای سینمایی اوست. برای دیدن بازی او در سینمایی آواتار: راه آب و دانلود رایگان فیلم Avatar: The Way of Water با دوبله فارسی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه کنید. 

«زوئی سالدانیا» بازیگر ۴۴ ساله آمریکایی نقش نیتری را بازی میکند. او تا امروز این شانس را داشته که در اولین و دومین فیلم پرفروش تاریخ یعنی آواتار و «انتقام جویان: پایان بازی» حضور داشته باشد. او در سال ۲۰۰۳ در سینمایی فانتزی «دزدان دریایی کارائیب» به کارگردانی «گور وربینسکی» و در کنار بازیگران بزرگی مانند جانی دپ، اورلاندو بلوم، کایرا نایتلی، جفری راش و جاناتان پرایس حضور داشته است.

کمدی درام «ترمینال» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و نویسندگی «اندرو نیکول» و «ساشا گرواسی» دیگر سینمایی مشهوریست که زوئی سالدانیا در آن بازی کرده. او در این فیلم در کنار تام هنکس و کاترین زتا جونز تجربه کسب کرده است. سالدانا سابقه حضور در آثار مشهور زیاد دیگری را دارد. سینمایی «پیشتازان فضا» به کارگردانی «جی. جی. آبرامز» و «شکاک» به کارگردانی «تنیسون باردول» در سال ۲۰۰۹ از جمله این آثار است. اکشن «بازندهها» به کارگردانی «سیلوین وایت»،‌ «کلمبیانا» به کارگردانی «الیوی مگاتن» با نویسندگی مشترک «لوک بسون» و «در شب زندگی کن» به نویسندگی و کارگردانی «بن افلک» از دیگر فعالیتهای سینمایی اوست.

«کیت وینسلت» هنرپیشه ۴۷ ساله اسکاری که در تایتانیک نیز با کامرون همکاری داشته است،نقش رونال را بازی میکند. «وین دیزل» که در حال حاضر یکی از پرفروشترین بازیگران سینمایی هالیوود است و برای بازی در فرنچایز «سریع و خشن» شهرت جهانی دارد نیز در آواتار:‌ راه آب بازی میکند. برای دیدن بازی این بازیگران و دانلود رایگان فیلم Avatar: The Way of Water با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

زمان پخش فیلم Avatar: The Way of Water

این فیلم برای اولین بار در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

تماشا و دانلود رایگان جدیدترین فیلم‌های خارجی با دوبله اختصاصی

دانلود رایگان فیلم ایثار Devotion 2022 با دوبله اختصاصی

دانلود رایگان فیلم اعلام وضعیت اضطراری

دانلود رایگان فیلم نجات وحشیانه دوبله اختصاصی

فیلم های مشابه

7 دیدگاه

    دین دسامبر 10, 2022

    ببینیم اندفعه جیمز کامرون چیکار میکنهههههه

    mitra دسامبر 10, 2022

    به بهههه مشتاق اکرانیم

    غزال دسامبر 10, 2022

    به نظر فیلم خوبیه کی دوبله میشه؟

    علی دسامبر 10, 2022

    چشم انتظار این فیلمم که با دوبله شما ببینم

    ممد دسامبر 11, 2022

    بنظر خوب مییاد ببیینیم چطوره

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *