درباره فیلم

فیلم Amsterdam محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی ، درام ، تاریخی می‌باشد و به David O. Russell کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم آمستردام بازیگرانی چون Anya Taylor-Joy, Chris Rock, Christian Bale, John David Washington, Margot Robbie, Matthias Schoenaerts, Michael Shannon, Mike Myers, Rami Malek, Robert De Niro, Taylor Swift, Zoe Saldana, Andrea Riseborough, Bonnie Hellman, André Tardieu, Gabe Doppelt, Dey Young، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: کمدی، درام، تاریخی
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: دیوید. او. راسل
  • بازیگران: کریستین بیل، مارگو رابی، تیلور سویفت، جان دیوید واشینگتن، آنیا تیلور جوی، رابرت دنیرو، رامی ملک، کریس راک، زویی سالدانیا، مایک شنون، تیموتی اولفینت، آلساندرو نیوولا، ماتیاس خونارتس، آندره‌آ ریسبرو، مایک مایرز
  • تهیه‌کنندگان: آرنان میلشان، متیو بودمن، آتونی کاتگاس، دیوید او. راسل، کریستین بیل
  • نویسندگان: دیوید. او. راسل

دیوید او. راسل نامی پر تکرار در دهه‌ی دوم قرن بیست و یکم بود. نویسنده، کارگردان و تهیه کننده محبوب ۶۴ ساله آمریکایی که نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شده است. دیوید او. راسل پس از فیلم متوسط «جوی» در سال ۲۰۱۵ و بعد از چند سال سکوت، با فیلم پر بازیگر آمستردام دوباره به صحنه برگشته است. برای دانلود رایگان فیلم Amsterdam 2022 با دوبله اختصاصی و دیدن این فیلم پر ستاره به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

دانلود رایگان فیلم منو The Menu 2022 با دوبله اختصاصی

 

اولین فیلم حرفه‌ای او به عنوان کارگردان که نویسندگی آن را نیز خودش برعهده داشت، یک کمدی سیاه بنام Spanking the Monkey با بازی جرمی دیویس و آلبرتا واتسون بود. فیلمی کم هزینه که موفقیت فوق‌العاده‌ای در گیشه داشت.

Flirting with Disaster فیلم بعدی او با بازی دو ستاره مطرح یعنی بن اسیلر و جاش برولین است. در این فیلم کمدی، «مل کلپین» که در کودکی به سرپرستی گرفته شده، پس از بچه دار شدن، به دنبال والدین واقعی خود می‌گردد. او تصمیم دارد تا پیدا شدن والدین واقعی خود برای فرزندش نامی انتخاب نکند. سفری حماسی که پر از لحظه‌های کمدی است. لایه‌های طنز و کمدی در بیشتر کارهای او تکرار شده است، از جمله آمستردام، آخرین کار سینمایی او. برای دانلود رایگان فیلم Amsterdam 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید و از مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز بهرمند شوید.

 

«سه پادشاه» کمدی-درام جنگی با بازی جرج کلونی و مارک والبرگ در سال ۱۹۹۹ فیلم بعدی اوست. داستان سه سرباز آمریکایی که در عراق به دنبال طلاهای سرقتی از کویت می‌گردند. درام ورزشی «مبارز» که داستان زندگی واقعی یک قهرمان بوکس است، نقطه عطف فعالیت‌های حرفه‌ای دیوید او. راسل محسوب می‌شود. برای این فیلم کریستین بیل برای اولین بار اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و ملیسا لئو اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برنده شدند.

دیوید او راسل نیز نامزد اسکار بهترین کارگردانی و همچنین نامزد گلدن‌گلوب شد. برای دانلود رایگان فیلم Amsterdam2022 با دوبله اختصاصی به وبسایت ۲۴مووی مراجعه فرمایید.

 

«دفترچه امیدبخش» با بازی بردلی کوپر و جنیفر لارنس ادامه موفقیت‌های دیوید او. راسل است. کمدی عاشقانه‌ای که براساس رمانی به همین نام به قلم متیو کوئیک ساخته شده. این فیلم علاوه بر جیفر لارنس که برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول شده، نامزدی بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین کارگردانی اسکار را هم در پرونده دارد.

«حقه‌بازی آمریکایی» سینمایی پر بازیگر و محبوب این کارگردان است. فیلمی جنایی با حال و هوای کمدی سیاه و با حضور بازیگران مطرحی چون کریستین بیل، بردلی کوپر، ایمی آدامز، جرمی رنر و جنیفر لارنس. این فیلم که با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد، نامزد ۱۰ جایزه اسکار و برنده بهترین فیلم موزیکال یا کمدی گلدن گلوب شد.

برای دانلود رایگان فیلم Amsterdam 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه کرده و فیلم سینمایی آمستردام را ببینید.

دانلود رایگان فیلم نویز سفید White Noise 2022 دوبله اختصاصی

خلاصه داستان فیلم Amsterdam آمستردام با دوبله فارسی

یک پزشک، یک پرستار و یک وکیل در طول جنگ با یکدیگر آشنا می‌شوند و  پیمانی جدایی ناپذیر با یکدیگر می‌بندند. «ما پیمانی بسته‌ایم و قسم خورده‌ایم از یکدیگر محافظت کنیم». ماجرای این فیلم در آمریکای دهه ۳۰ می‌گذرد. داستانی جنایی و تخیلی که همانطور که در ابتدای فیلم آمده «بسیاری از این وقایع واقعا اتفاق افتاده است». در آمستردام وقایع تاریخی و اتفاقات تخیلی در یک ماجراجویی سینمایی به هم پیوند خورده‌اند. برای دانلود رایگان فیلم Amsterdam 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

این سه دوست عجیب و غریب که در حال شادی و خندیدن هستند، ناگهان متهم به قتل می‌شوند. به گفته کسانی که شاهد ماجرا بوده بودند، آنها گناه‎کار به نظر می‌رسند. حال این سه دوست باید به دنبال کسانی بروند که به آنها در کشف حقیقت کمک کنند. این شخص می‌تواند هر کسی باشد حتی دوست قربانی.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم Amsterdam آمستردام

کریستین بیل بازیگر مشهور و محبوب ۴۸ ساله بریتانیایی در سینمایی آمستردام نقش برت را بازی می‌کند. او نیاز چندانی به معرفی ندارد و از جمله کسانی بوده که در کودکی با فیلم امپراتور خورشید از استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۷ وارد هالیوود شده و از آن زمان حضوری درخشان داشته است. کریستین بیل برای تغییرات عجیب و غریب در فیزیک بدنی‌اش مشهور است. او در ماشینیست یکی از معروف‌ترین کاهش وزن‌های تاریخ سینما را دارد. روانی امریکایی و سه‌گانه شوالیه تاریکی (بتمن) از کریستفر نولان نیز از پرفروش‌ترین و مشهورترین آثار ابرقهرمانی سینماست. برای دیدن هنرنمایی او در آمستردام و دانلود رایگان فیلم Amsterdam 2022 با دوبله فارسی به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

 

«مارگو رابی» بازیگر  ۳۲ ساله استرالیایی نیز نقش والری را برعهده دارد. او از جمله سوپراستارهایی است که هم‌زمان هم محبوب مخاطبان عام است و هم منتقدان. او با کمدی سیاه «گرگ وال‌استریت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی در کنار بازیگرانی چون لئوناردو دیکاپریو، متیو مک‌کانهی و جونا هیل به شهرت رسید. او برای بازی در «من تونیا هستم» نامزد اسکار شد. برای دیدن بازی او در سینمایی آمستردام و دانلود رایگان فیلم Amsterdam 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

 

تیلور سوئیفت بازیگر و خواننده ۳۲ ساله آمریکایی در سینمایی آمستردام نقش لیز را برعهده دارد. جان دیوید واشینگتن بازیگر ۳۸ ساله آمریکایی که او را بیشتر با فیلم‌های تنت و بلکککلنزمن به خاطر می‌آوریم، در نقش هارولد حضور دارد. آنیا تیلور-جوی بازیگر ۲۶ ساله آمریکایی که بخاطر بازی در مینی سریال مجبوب گامبی وزیر این روزها شهرت زیادی به دست آورده است نقش لیبی وز را به عهده دارد.

رامی ملک، برنده اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در بوهمین راپسودی و جایزه امی برای بازی در سریال آقای ربات، نقش تام را بازی می‌کند. رابرت دنیروی افسانه‌ای که قبل‌تر نیز سابقه همکاری با دیوید او. راسل را داشته، در سینمایی آمستردام نقش گیل را بازی می‌کند. کریس راک، کمدین آمریکایی که بیش از هر چیز برای سیلی محکمی که از ویل اسمیت در مراسم اسکار خورد مشهور است، نیز نقش میلتون را بازی می‌کند.

 

زمان پخش فیلم Amsterdam 2022

اکران سراسری سینمایی آمستردام در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. برای دانلود رایگان فیلم Amsterdam 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴ مووی مراجعه نمایید.

 

دانلود رایگان فیلم درام با دوبله اختصاصی 

فیلم های مشابه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *