درباره سریال

سریال Tierra Incógnita محصول کشور آرژانتین و در ژانر ترسناک ، معمایی ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریال زمین ناشناخته بازیگرانی چون Pedro Maurizi, Mora Fisz, Tomás Kirzner، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال

  • ژانر: معمایی، هیجان انگیز، ماجراجویی
  • سال انتشار: از 2019
  • زبان: اسپانیایی
  • محصول کشور: آرژانتینی
  • کارگردان: سباستین پیووتو
  • بازیگران: پِدرو مائوریزی، مورا فیسز، توماس کریزنِر، والِنتینا گونزالس، کارلا پاندولفی، توماس لِپِرا
  • تهیه کنندگان: کارولینا دِ میکِل
  • نویسندگان: گولیرِمو بارانتِز، سِلِستی مَندِز، خاویِز روزِنواسِر

دانلود رایگان سریال خارجی با دوبله اختصاصی

سریال «زمین ناشناخته» با نام اختصاصی Tierra Incógnita، سریالی با زبان اسپانیایی است که توسط شبکه محبوب و مشهور «دیزنی پلاس» (Disney+) که سابقه تولید سریال‌هایی مانند «لوکی» (Loki)، «ویلو» (Willow)، «اوبی وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) و «شوالیه ماه» (Moon Knight) دارد، ساخته شده است و دارای فضایی مهیج، ماجراجویی و ترسناک است. سریال Tierra Incógnita با تم و حس و حال نوجوانانه‌ای که برای بینندگان به ارمغان می‌آورد، علاوه بر یک سرگرمی خوب، می‌تواند سریال مناسبی نیز برای یادگیری زبان اسپانیایی محسوب شود. در سریال Tierra Incógnita بازیگران جوانی مانند «مورا فیسز» (Mora Fisz) و «پدرو مائوریزی» (Pedro Maurizi) به هنرنمایی پرداخته‌اند که همین مسئله باعث شده تا این سریال، بینندگان نوجوان زیادی را به خود جذب کند.

فصل اول سریال زمین ناشناخته دارای 8 قسمت است که روایت‌گر نوجوانی به نام اِریک است که در شهربازی‌ای به اسم زمین ناشناخته یا Tierra Incógnita به دنبال جوابی برای ناپدید شدن پدر و مادرش می‌گردد و در این راه وارد محیطی مهیج و ترسناک می‌شود. برای تماشای این سریال سرگرم‌کننده، پیشنهاد می‌کنیم به دانلود رایگان سریال Tierra Incógnita با دوبله فارسی بپردازید.

 

خلاصه داستان سریال زمین ناشناخته با دوبله فارسی

داستان سریال درمورد اریک، پسر نوجوانی است که والدینش درکودکی ناپدید می‌شوند و باید همراه خواهرش در خانه پدربزرگ و مادربزرگشان زندگی کند. پس از گذشت هشت سال، اریک تصمیم می‌گیرد تا به مکانی که پدر و مادرش آخرین بار در آنجا دیده شده‌اند، برود. او برای یافتن جواب و سردرآوردن از سرنوشت والدین خود، وارد شهربازی مرموزی به نام زمین ناشناخته یا Tierra Incógnita می‌شود و برای یافتن جواب سوالات خود در این محیط دلهره‌آور، باید معماهای ترسناک و پیچیده‌ای را حل کند که برای تماشای ادامه این داستان مهیج، باید به دانلود رایگان سریال Tierra Incógnita با دوبله اختصاصی بپردازید.

 

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران سریال Tierra Incógnita زمین ناشناخته

• اِریک دالاراس (پِدرو مائوریزی): نوجوان ماجراجویی که برای فهمیدن سرنوشت ناپدیدشدن پدر و مادرش در گذشته، باید وارد محیطی دلهره‌آور و ترسناک شود و معماهای مهیج و پیچیده‌ای را حل. اریک برای رسیدن به هدف خود باید بر ترس‌ و وحشتی که بر سر راهش قرار می‌گیرند، غلبه کند و با شجاعت به راه خود ادامه دهد. در این ماجراجویی، خواهر، عمه و دوستان اریک هم به او ملحق می‌شوند تا با وجود حمایت آنها بتواند از پس این خطرات برآید.

دانلود رایگان سریال پادشاه تولسا با دوبله فارسی

دانلود رایگان سریال کالبد با دوبله فارسی

دانلود رایگان سریال ونزدی با دوبله فارسی

دانلود رایگان سریال آلیس در سرزمین مرزی با دوبله اختصاصی

دانلود رایگان سریال نیروهای اهریمنی‌اش

فیلم های مشابه

6 دیدگاه

    سارا نوامبر 1, 2022

    چقدر با حاله این سریال

    مهسا نوامبر 7, 2022

    جالب بود خوشم اومد

    ستاره نوامبر 7, 2022

    عالیهه قسمت جدید کی مباد؟؟

      مدیر سایت نوامبر 7, 2022

      کامل قرار گرفته بزودی همه قسمت هاش دوبله میشه 😇

    علی اکبر نوامبر 13, 2022

    عالی آقا عالی

    sare نوامبر 15, 2022

    بسی لذت بردیم جالب بود تا الان

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *