درباره فیلم

فیلم Samaritan محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، درام ، فانتزی ، هیجان انگیز می‌باشد و به Julius Avery کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم سامری بازیگرانی چون Abraham Clinkscales, Moises Arias, Sylvester Stallone, Pilou Asbæk, Javon 'Wanna' Walton, Dascha Polanco, Sophia Tatum, Jared Odrick, Michael Aaron Milligan, Henry G. Sanders, Frederick Williams, Aria Seymore، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: ابرقهرمانی، اکشن
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: جولیاس اِیوری
  • بازیگران: سیلوستر استالونه، جیوِن والتون، داسشا پولانکو
  • تهیه کنندگان: سیلوستر استالونه، برادِن اَفتِرگود
  • نویسندگان: بِرَگی اِسشوت

دانلود رایگان فیلم دبیرستان هیولا Monster High: The Movie با دوبله اختصاصی

فیلم سامری با نام اختصاصی Samaritan، محصول جدید شرکت آمازون است که با کارگردانی جولیاس ایوری و درخشش سیلوستر استالونه همراه است. فیلم Samaritan برداشت جدیدی از سبک ابرقهرمانی است که از حال و هوای تخیلی و آینده نگرانه فاصله گرفته و به جنبه‌های تاریک و مرموزتر ابرقهرمان بودن در این جهان پرداخته است. نویسنده این فیلم حتی داستان خود را در قالب کتاب‌های مصور (کامیک بوک) هم درآورده و این ماجرای ابرقهرمانی جدید که دارای جنبه‌های تاریک‌تری نسبت به فیلم‌های دیگر است را نیز بیش از پیش جذاب کرده است. فیلم سامری علاوه بر تهیه کنندگی سیلوستر استالونه، شرکت Amazon را نیز به عنوان ناشر خود دارد که سابقه خوبی در ساختن فیلم و سریال‌های خوش ساخت و باکیفیت دارد. برای دانلود رایگان فیلم Samaritan 2022 با دوبله اختصاصی ابتدا بهتر است به خلاصه داستان آن بپردازیم.

خلاصه داستان فیلم Samaritan 2022 سامری

داستان فیلم سامری، روایت پسر کوچکی است که درمی‌یابد ابرقهرمان معروفی که 25 سال تصور می‌شد از دنیا رفته، زنده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این ابرقهرمان که در جنگی بزرگ و حماسی در 25 سال قبل به ظاهر کشته شده بود، از آن جان سالم به در برده و در این جهان جدید باید باز هم عنوان خود را به دوش بکشد. ادامه این داستان و ماجرای جذاب را می‌توانید با دانلود رایگان فیلم Samaritan 2022 با دوبله اختصاصی، تماشا کنید.

دانلود رایگان فیلم ایثار Devotion 2022 با دوبله اختصاصی

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم Samaritan 2022 سامری

  • جو (سیلوستر استالونه): ابرقهرمان سابق که 25 سال پیش هنگام حضور در نبردی بزرگ و حماسی، به ظاهر کشته می‌شود اما بعد از 25 سال همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
  • سَم کِلِری (جیون والتون): پسربچه‌ای که متوجه می‌شود ابرقهرمان مشهوری که 25 سال پیش تصور می‌شد کشته شده، زنده است و همچنان درحال نجات جان مردم است.

زمان پخش فیلم Samaritan 2022 سامری

فیلم سامری در تاریخ 26 آگوست 2022 (4 شهریور 1401) منتشر خواهد شد که پس از این تاریخ می‌توانید به دانلود رایگان فیلم Samaritan 2022 با دوبله اختصاصی در سایت 24مووی بپردازید.

دانلود رایگان فیلم آواتار: راه آب دوبله اختصاصی

دانلود رایگان فیلم ابرقهرمانی با دوبله اختصاصی

دانلود رایگان فیلم مبارزی از شان تونگ با دوبله فارسی

فیلم های مشابه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *