درباره فیلم

فیلم Hocus Pocus 2 محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی ، خانوادگی ، فانتزی می‌باشد و به Anne Fletcher کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم جادو جمبل 2 بازیگرانی چون Doug Jones, Tony Hale, Hannah Waddingham, Sam Richardson, Bette Midler, Sarah Jessica Parker, Kathy Najimy, Whitney Peak, Belissa Escobedo, Lilia Buckingham, Froy Gutierrez, Thomas Fitzgerald, Michael Tow، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم

  • ژانر: کمدی، فانتزی، خانوادگی، رمانتیک
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: آمریکایی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: اَنی فِلِچِر
  • بازیگران: بِتی میلر، کَتی نَجیمی، سارا جسیکا پارکر، دوگ جونز، ویتنی پیک
  • تهیه کنندگان: لین هاریس، استیون هَفت، رالف وینتر
  • نویسندگان: جِن دی آنجِلو

فیلم شعبده بازی 2 با نام اختصاصی Hocus Pocus 2، محصول جدید شرکت محبوب والت دیزنی است که دارای سبک و فضای فانتزی و کمدی است. حضور بازیگران مطرحی همچون سارا جسیکا پارکر و داستان طنز و سرگرم‌کننده در قسمت دوم فیلم Hocus Pocus که در سال 1993 منتشر شد‌، جذابیت این فیلم را برای مخاطبان و علاقه‌مندان به این سبک بیش‌تر می‌کند. باید گفت که بازهم داستان پیش‌رو، حول محور خواهران سَندِرسون است که این بار در دنیایی مدرن‌تر، با قدرت‌های جادویی و شگفت‌انگیز خود دردسرهای جدیدی می‌سازند. پیش از دانلود رایگان فیلم Hocus Pocus 2 2022 با دوبله اختصاصی، ابتدا بهتر است به خلاصه داستان فیلم شعبده بازی 2 بپردازیم.

دانلود رایگان فیلم منو The Menu 2022 با دوبله اختصاصی

خلاصه داستان فیلم شعبده بازی 2

داستان فیلم Hocus Pocus 2 بیست و نه سال بعد از وقایع اولین فیلم رخ می‌دهد و روایت سه دوست دبیرستانی است که به صورت تصادفی ساحره‌های پلید یعنی خواهران سندرسون را احضار می‌کنند و باید با تلاش‌های فراوان، جلوی این جادوگران را بگیرند. برای تماشای ادامه داستان، می‌توانید به دانلود رایگان فیلم Hocus Pocus 2 2022 با دوبله اختصاصی بپردازید.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران فیلم Hocus Pocus 2 2022 شعبده بازی 2

  • وینی سندرسون (بتی میلر): بزرگترین عضو خواهران سندرسون که دارای قدرت‌های بسیار زیادی در استفاده از جادوی سیاه و تاریک است که معمولا توسط خواهران خود همیشه در حال اذیت شدن است.
  • مَری سندرسون (کَتی نَجیمی): دومین خواهر بین خواهران سندرسون که دارای قدرت جادویی دنبال کردن کودکان با حس بویایی است. مری علاقه زیادی به تحت تاثیر قراردادن خواهر بزرگش دارد که همین مسئله باعث شور و اشتیاق او نسبت به اعمال نقشه‌هایش است.
  • سارا سندرسون (سارا جسیکا پارکر): کوچکترین عضو در بین خواهران سندرسون که دارای قدرت هیپنوتیزم با استفاده از آواز خواندن است و معمولا کله شق بازی درمی‌‎آورد.

زمان پخش فیلم Hocus Pocus 2 2022 شعبده بازی 2

فیلم شعبده بازی 2 در تاریخ 30 سپتامبر 2022 (8 مهر 1401) منتشر شد که بعد از این تاریخ می‌توانید به دانلود رایگان فیلم Hocus Pocus 2 2022 با دوبله اختصاصی در سایت 24مووی بپردازید.

دانلود رایگان فیلم نویز سفید White Noise 2022 دوبله اختصاصی

دانلود رایگان فیلم کمدی خارجی با دوبله فارسی

فیلم های مشابه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *