درباره سریال

سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، درام ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بازیگرانی چون Benjamin Walker, Morfydd Clark, Peter Mullan, Robert Aramayo, Dylan Smith, Nazanin Boniadi, Cynthia Addai-Robinson, Ismael Cruz Cordova, Lenny Henry, Markella Kavenagh, Sara Zwangobani, Thusitha Jayasundera, Megan Richards, Charles Edwards, Peter Tait, Tyroe Muhafidin, Will Fletcher, Fabian McCallum, Charlie Vickers, Ian Blackburn, Sophia Nomvete, Owain Arthur، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال

  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: Patrick Mckay, John D. Payne
  • بازیگران: رابرت آرمایو، اوین آرتور، نازنین بنیادی، مورفید کلاک، اسمیل کروز کردوا، اما هرواث، مارکلا کاونا، جوزف ماول، سفیا ناواته، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، دنیل ویمن، سینتیا آدای رابینسن، مکس بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتنی کرام، مکسین گانلیف، تریستان گرول، لنی هنری، توسیتا جایا سوندرا، فابیت مک‌کالم، سایمن مرلز، جف مرل، پیتر مولان
  • تهیه کنندگان: جی دی پین، پاتریک مک‌کی، لیندسی وبر، کالوم گرینی، خوان آنتونیو بایونا، بلن آتینزا، جاستین دوبل، جیسون کیهیل، جنیفر هاتچیسون، بروس ریچموند، شارون تال ایگوادو
  • نویسندگان: جان دی پین، پاتریک مک کی (بر اساس رمان حماسی-فانتزی جی. آر. آر. تالکین)

فرنچایز محبوب و عظیم ارباب حلقه‌ها در همان سنت قصه گویی غربی و انگلیسی، دنیایی عظیم و پیچیده، پر‌قصه و پر‌شخصیت دارد. جهانی غنی و پربار که پله به پله و صفحه به صفحه توسط جی آر آر تالکین ساخته شده است. این کتاب را در ژانر خیال‌پردازی حماسی یا High Fantasy دسته‌بندی می‌کنند.

 

خیال‌پردازی حماسی را می‌توان در برابر فانتزی نازل به کار برد. در این جا نیز مانند همه آثار خیال‌پردازی حماسی، جی آر آر تالکین دنیایی منحصربه فرد ساخته است.  با دانلود رایگان سریال ‌The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022 با دوبله اختصاصی، سایت ۲۴مووی را دنبال کنید. آمازون امتیاز ساخت تلویزیونی ارباب حلقه‌ها را به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار خریده است. علاقه‌مندان به دنیای فانتزی برای دانلود رایگان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022 با دوبله اختصاصی سایت ۲۴ مووی را دنبال کنند و از اولین بینندگان سریال باشند. آمازون قصد دارد سریال ارباب حلقه‌ها: ‌حلقه‌های قدرت را در ۵ فصل بسازد و هر فصل این سریال ۱۰ ساعت است.

مجموعه‌ی ارباب حلقه‌های پیتر جکسون و هابیت و دیگر آثار ساخته شده در دنیای ارباب حلقه‌ها، همگی اقتباسی از دنیای داستانی جی آر آر تالکین است. جی آر‌ آر تالکین پس از نوشتن داستان هابیت اقدام به نوشتن داستان ارباب حلقه‌ها در سه جلد می‌کند. اگر داستان ارباب حلقه‌ها را بخاطر داشته باشید، گروهی از نژادهای مختلف مانند هابیت‌ها، الف‌ها و دیگران تلاش می‌‌کنند تا حلقه قدرت را به کوه نابودی برده و در آنجا به آتش بیندازند تا برای همیشه نابود شود.

حلقه قدرت سال‌ها قبل از صاحبش جدا شده و به دست هابیتی بنام بیلبو بگینز افتاده است. سائرون که صاحب حلقه است، از جای آن باخبر شده و با تدارک لشکری عظیم در فکر تصاحب مجدد آن است. بیلبو بگینز علی‌رغم میل باطنی‌اش حلقه را به فرودو، تنها وارثش می‌دهد تا آن را نابود کند. به همین منظور فرودو به کمک جادوگری بنام گاندولف عازم سفری طولانی و خطرناک می‌شود.

 

کتاب دوم ادامه داستان اول است که در آن شاهد جنگ بین پادشاهی گاندو و اورک‌ها هستیم که بازگشت گاندولف باعث پیروزی نیروهای خیر می‌شود. در قسمت سوم بالاخره سائرون و ارتشش توسط قهرمان داستان و دیگر همراهانش شکست خورده و فرودو نیز حلقه را به کوه نابودی برده و آن را در آتش نابود می‌کند.

تالکین که خود سرباز جنگ جهانی و پروفسور زبان انگلیسی بوده، بسیاری از تجربیات خودش را در آثارش استفاده کرده است. اگر چه داستان ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت به بیش از ۳ هزار سال قبل از دوران سه‌گانه برمی‌گردد اما دنیای تالکین و حد و مرز آن تغییر نکرده است. برای دانلود رایگان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022 با دوبله اختصاصی و دیدن اتفاقات در سرزمین میانه از سایت ۲۴ مووی استفاده کنید.

 

خلاصه داستان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power ارباب حلقه‌ها: حلقههای قدرت

ارباب حلقه‌ها‌: ‌حلقه‌های قدرت به دورانی قبل از سه‌گانه معروف ارباب حلقه‌ها برمی‌گردد و در دوره دوم سرزمین میانی یعنی در دوره نومه‌نور رخ می‌دهد.

 

معرفی شخصیتها و بازیگران سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power ارباب حلقهها: حلقه‌های قدرت

مورفید کلارک ۳۲ ساله، بازیگر ولزی نقش گالادریل را بازی می‌کند. گالادریل یک الف سلطنتی است که به هر دو طایفه نولدر و تله‌ری وابستگی خونی دارد. او نوه پادشاه فینوه و پادشاه اولوه بود. تالکین او را نیرومندترین و منصفانه‌ترین الف‌هایی که در سرزمین میانی مانده‌اند می‌نامد. در مجموعه‌ی ارباب حلقه‌های پیتر جکسون، کیت بلانشت نقش او را بازی می‌کرد که حالا مورفید کلارک این نقش را بر عهده گرفته است. کلاک پیش‌تر در مینی سریال پاتریک ملروز حضور داشته است.

همچنین در سریال شش قسمتی سقوط کردن یا کراشینگ بازی کرده است. سینمایی مادام بووآری و قدیسه ماد در ژانر وحشت نیز از دیگر حضورهای سینمایی اوست. قدیسه‌ ماد سینمایی جمع و جوری است که با استقبال منتقدان روبرو شده بود. برای مشاهده هنرنمایی مورفید کلارک و دانلود رایگان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی بروید.

رابرت آرمایو هنرپیشه‌ی ۲۹ ساله بریتانیایی در سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نقش الروند را بازی می‌کند. در افسانه‌های تالکین او ارباب ریوندل و حافظ ویلیا یکی از حلقه‌های ۱۹ گانه بود. در جنگ آخرین اتحاد و پس از مرگ سائرون او ایسیلدور را به کوه هلاکت برد تا حلقه یگانه را نابود کند اما ایسیلدور این کار را نکرد. پس از مرگ گیل گالاد به عنوان جانشین پادشاه نولدور معرفی شد اما تاج و تخت را نپذیرفت. او در سریال تاریخی و جذاب هارلی و خانواده دیدسون نیز حضور دارد. این بازیگر همچنین در درام روان شناسی و تخیلی پشت چشم‌هایش و سینمایی ترسناک آنتلبوم بازی کرده است. سینمایی ترسناک مرد توخالی و اکشن گالوستون از دیگر بازی‌های رابرت آرمایو است. برای مشاهده بازی رابرت آرمایو و دانلود رایگان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022 با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه نمایید.

نازنین بنیادی بازیگر ایرانی‌الاصل و بزرگ شده بریتانیا در سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نقش برونوین را برعهده دارد. او اجرای یکی از سه شخصیت اصلی سریال را بر عهده دارد. نازنین بنیادی سابقه بازی در سریال محبوب ایرانی‌ها یعنی «آشنایی با مادر» را نیز در کارنامه دارد. همچنین در سریال محبوب و پرطرف‌دار هوملند یا میهن نیز حضور داشته است. سریال رسوایی و سریال همتا از دیگر بازی‌های اوست.

اوین آرتور نقش دورین چهارم را بازی می‌کند. بازیگر بریتانیایی اهل ولز و ۳۹ ساله است. او سابقه حضور در فیلم گشت (۲۰۱۳) که فیلمی روانشناختی درباره جنگ افغانستان است را دارد. او در سریال خورشید که کاری از بی بی سی وان است نیز ایفای نقش کرده. اوین آرتو در ‌Mr Nice نیز در کنار کلویی سونی و دیوید تیولس حضور داشته است.

جوزف ماول بازیگر انگلیسی و ۲۸ ساله در سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نقش ارون را برعهده دارد. اورن یکی از نقش‌های منفی سریال است. ماول قبل تر در سریال بازی تاج و تخت حضور داشته است. او در سال ۲۰۱۵ در فیلم ترسناک هاللو بازی کرده است. مینی سریال The Passion، رومنس شل به نویسندگی و کارگردانی اسکات گراهام از دیگر کارهای اوست. سریال درام Women in Love از دیگر کارهای اوست اما همچنان مهم‌ترین حضور او بازی در نقش بنجن استارک است که در ذهن علاقه‌مندان به دنیای تصویر و سریال، او را ماندگار کرده است.

بنجامین واکر بازیگر آمریکایی و ۴۰ ساله در این سریال نقش گیلگالد را بازی می‌کند. او در سال ۲۰۱۲ در آبرهام لینکلن: ‌شکارچی خون‌آشام، که فیلمی فانتزی و ترسناک بود حضور داشته است. او در سینمایی دختر پادشاه در کنار پیرس برازنان به هنرنمایی پرداخته است. فیلم در قلب دریا از ران هاوارد با بازی کیلیان مورفی و کریس همسورث نیز از دیگر هنرنمایی‌های اوست.

 

زمان پخش سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power 2022

شروع پخش این سریال به صورت هفتگی از ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ یعنی ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ بود که از 24 مووی می‌توانید به دانلود رایگان سریال بپردازید.

 

دانلود رایگان جدیدترین سریال‌ها با دوبله اختصاصی

دانلود رایگان سریال آلیس در سرزمین مرزی Alice in Borderland 2020 دوبله اختصاصی

دانلود رایگان سریال آخرین بازمانده ما The Last of Us 2023 دوبله اختصاصی

دانلود رایگان سریال خالی بند Big Mouth 2022 با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان سریال طولانی ترین شب The Longest Night با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان سریال Andor با دوبله اختصاصی

دانلود رایگان سریال شرط بندی بزرگ Big Bet 2022 با زیرنویس فارسی

فیلم های مشابه

3 دیدگاه

    علیرضا آگوست 27, 2022

    بهترین اتفاق فیلمی سال 2022 اگه ارباب حلقه ها نیست چیه؟

    شقایق آگوست 28, 2022

    چه جالب

    سبا آگوست 29, 2022

    ارباب حلقه‌ها: بهترین و بزرگ‌ترین فرنچایز تاریخ سینما *__*

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *