درباره سریال

سریال House of the Dragon محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، درام ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریال خاندان اژدها بازیگرانی چون Matt Smith, Olivia Cooke, Paddy Considine, Rhys Ifans, Bill Paterson, Eve Best, Graham McTavish, Emma D'Arcy, Steve Toussaint, Fabien Frankel, David Horovitch, Gavin Spokes, Sian Brooke, Julian Lewis Jones, David Hounslow، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال

  • ژانر: درام، فانتزی، اکشن، ماجراجویی، عاشقانه
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • زبان: انگلیسی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: رایان کوندال، میگل ساپوچینگ
  • بازیگران: Matt Smith, Milly Alcock, Emma Darcy, Graham Mc Tavish, Paddy Considine, Eve Best, Savannah Steyn, Emily Carey, Jefferson Hall, Sonoya Mizuno, Rhys Ifans, Ewan Mitchell, Tom Glynn-Carney, Steve Toussaint, Bethany Antonia, Fabien Frankel, Maggie Q, Harry Collett, Elliot Tittensor, Ryan Corr, Phia Saban, John MacMillan, Gavin Spokes, ….
  • تهیه کنندگان:  وینس جراردیس
  • نویسندگان: آرآر مارتین، رایان کوندال

سریال بازی تاج و تخت برای همیشه استانداردهای سریال سازی را تغییر داد. صحنه‌های عظیم و پرخرج، جلوه‌های ویژه‌ی منحصربه‌فرد و بازیگران مطرح تا پیش از این سریال، تنها در پروژه‌های درجه یک از استودیوهای ثروتمند هالیوودی دیده می‌شد. این مجموعه از رمان چند جلدی فانتزی و محبوب جورج آر آر مارتین به نام ترانه یخ و آتش اقتباس شده است که نخستین رمان آن بازی تاج و تخت نام دارد. سریال خاندان اژدها اسپین آف بازی تاج و تخت است. برای دانلود رایگان سریال 2022 House of the Dragon با دوبله فارسی به سایت ۲۴مووی مراجعه فرمایید. به اعتقاد بسیاری از منتقدان سریال بازی تاج و تخت می‌تواند در کنار بهترین سریال‌های همه ادوار قرار بگیرد. اچ بی او سازنده این سریال تلاش دارد با سریال خاندان اژدها دوباره به روزهای اوجش برگردد. برای دیدن تلاش‌های سازندگان خاندان اژدها و دانلود رایگان سریال 2022 House of the Dragon با دوبله اختصاصی می‌توانید از سایت ۲۴مووی استفاده کنید.

 

خلاصه داستان خاندان اژدها دوبله فارسی

داستان خاندان اژدها به ۳۰۰ سال قبل از شروع داستان بازی تاج و تخت برمی‌گردد. برای دانلود رایگان سریال 2022 House of the Dragon با دوبله فارسی می‌توانید از سایت ۲۴مووی استفاده کنید. در ۳۰۰ سال قبل از آنچه ما از سریال بازی تاج و تخت دیده‌ایم، تارگرین‌ها در قدرت هستند و داستان جنگ داخلی تارگرین‌ها را در خاندان اژدها شاهد هستیم.

دانلود رایگان سریال 1899 با دوبله اختصاصی

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران سریال House of the Dragon خاندان اژدها

مت اسمیث بریتانیایی نقش دیمون تارگرین را بازی می‌کند. مت اسمیت یازدهمین دکتر هو بوده و در مجموعه‌ی جنگ ستارگان و سریال تاج نیز نقش‌افرینی کرده است.

پدی کنسیداین در نقش ویسریس اول تارگرین بازی می‌کند. بازیگر محبوب بریتانیایی که در سریال پیکی‌بلایندرز نیز حضور داشته است. بازی او در سینمایی هات فاز به یادماندنی است. پدی کنسیداین نویسنده و کارگردان درام خوش ساخت تیرانوسور با بازی الیویا کلمن و پیتر مولان است.

اولیویا کوک نقش آلیسنت هایتاور را بازی می‌کند. او را پیشتر در فیلم صدای متال دیده‌ایم. او در سریال جدید اسب‌های آرام در کنار گری اولدمن به نقش آفرینی پرداخته است.

امیلی کری نقش جوان آلیسنت را بازی می‌کند. کری بازیگر نوزده ساله بریتانیایی قبل‌تر در دختران گم شده و آناستازیا و همچنین واندر وومن حضور داشته و حضورش در خاندان اژدها می‌تواند شهرت او را دوچندان کند.

اما دآرسی نقش راینیرا تارگرین را دارد. او در سینمایی بدرفتاری نقش هیزل را داشت و همچنین در سریال هانا نیز حضور داشته است.

میلی الکاک بازیگر استرالیایی ۲۲ ساله، نقش جوانی رنیرا تارگرین را دارد. او در سینمایی مدرسه و Upright و Reckoning بازی کرده است.

استیو توسن نقش کورلیز ولاریون را بازی می‌کند. این بازیگر آفریقایی تبار چندی پیش فاش کرده بود که پس از انتخابش برای این نقش مورد آزار و اذیت نژادپرستانه قرار گرفته است. او در تریلر پرواز خشمگین حضور داشته و شاید جالب باشد که بدانید در سریال معروف و محبوب ایرانیان یعنی شرلوک هولمز با بازی جرمی برت حضور داشته و یکی از اولین حضورهای تلویزیونی او بوده است. در فیلم شاهزاده پارسی: شن‌های زمان با سر بن کینگزلی و جیک جیلنهال و آلفرد مولینا همبازی بوده است.

ایو بست نقش رنیس ولاریون را بازی می‌کند. او هم از مجموعه بریتانیایی‌های حاضر در مجموعه است که مشهورترین حضورش در فیلم اسکاری سخنرانی پادشاه در کنار کالین فرث، جفری راش و گای پیرس است. او بازیگر برجسته تئاتر است و نامزد جایزه معتبر تونی شده است. او در سرنوشت: حماسه وینکس و پرستار جکی نیز بازی کرده است.

ریس ایفانز در خاندان اژدها نقش اتو هایتاور را دارد. برای دیدن هنرنمایی این بازیگران و دانلود رایگان سریال 2022 House of the Dragon با دوبله اختصاصی می‌توانید از سایت ۲۴مووی استفاده کنید.

سونیا مینزونو نقش میسارایا را دارد. او مدل و هنرپیشه ژاپنی است که از معروف‌ترین حضورهای سینمایی او می‌شود به موزیکال اسکاری و زیبای لالالند اشاره کرد. او در اکس مشینا و بسیار حساس نیز بازی کرده است.

فابین فرانکل نقش کریستون کول را بازی می‌کند. سر کریستون کول در ابتدا عضو گارد پادشاهی ویسریوس اول بوده و نقش کلیدی در جنگ‌های داخلی تارگرین‌ها داشته است.

رایان کر در نقش هاروین استرانگ ظاهر شده است. برای دیدن هنرنمایی او و دانلود رایگان سریال 2022 House of the Dragon با دوبله اختصاصی می‌توانید از سایت ۲۴مووی استفاده کنید. رایان کر در کمدی رمانتیک استرالیایی عروسی علیی بازی کرده است. رایان بجز خاندان اژدها در اولین کارگردانی راسل کرو یعنی آب شناس نیز بازی کرده است.

جفرسون هال که در سریال بسیار محبوب وایکینگ‌ها و جنگ ستارگان و همچنین سریال تابو حضور داشته است، در خاندان اژدها نقش جیسون و تایلند لنیستر حاضر می‌شود.

دیوید هورویچ که علاقمندان به سینما او را در رویای کاساندرا از وودی آلن بخاطر دارند در خاندان اژدها نقش ملوس را دارد. هورویچ همچنین در درام زندگی نامه‌ای مایک لی بنام آقای ترنر در کنار تیموتی اسپال بازی کرده است.

گراهان مک تاویش بریتانیایی که در فصل ۵ سریال لوسیفر نیز حاضر است و جان رمبو و بازی در هابیت را نیز در کارنامه دارد، نقش هارولد وسترلینگ را بازی می‌کند.

بیل پترسون که دنبال کننده‌های جدی سینما او را در کنار جان ملکوویچ  و اندی مک دوال در هدف از زیبایی دیده اند و همچنین در فانتزی زیبای تری گیلیام به نام ماجراهای بارن مایچوزن و در کنار رابین ویلیامز و سارا پلی (دخترک محبوب قصه‌های جزیره) حضور داشته، در خاندان اژدها نقش لیمن بیزبری را بازی می‌کند. این لیست می تواند باز هم ادامه داشته باشد اما شما برای مشاهده هنرنمایی مجموعه‌ایی از بازیگران زبده و دانلود رایگان سریال 2022 House of the Dragon با دوبله اختصاصی می‌توانید از سایت ۲۴مووی استفاده کنید.

 

زمان پخش سریال House of the Dragon

سریال خاندان اژدها از تاریخ ۲۱ اگوست ۲۰۲۲ (۳۰ مرداد ۱۴۰۱) پخش خواهد شد. برای دانلود رایگان سریال 2022 House of the Dragon با دوبله اختصاصی به سایت ۲۴مووی مراجعه کنید.

دانلود رایگان سریال خارجی با دوبله اختصاصی

فیلم های مشابه

4 دیدگاه

    گلی آگوست 21, 2022

    یعنی دارم دقیقه شماری میکنم که ببینمشش

    amirreza آگوست 21, 2022

    game of thrones که عالی بود.. هیچ فیلمی مثلش نیست. house of the dragon میتونه دوباره همون هیجانو بهمون بده

    قاسم آگوست 24, 2022

    شمارش به پایان رسید برو ببین 😄😄

    سبا آگوست 24, 2022

    اول بخاطر مت اسمیت میبینمش بعدم بخاطر اینکه ببینم بعد از خراب‌کاری گات چیکار قراره بکنن.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *